ارتباط با ما

تصاویر جدیدی از پرچمداران سال 2018 سونی منتشر شد

کم کم به پایان سال 2017 نزدیک می‌شویم و از این پس شاهد انتشار خبرها و شایعات در مورد پرچمداران سال 2018 کمپانی‌های مختلف خواهیم بود. یکی از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند که در سال 2017 درخشش زیادی نداشت، سونی بود.

یکی از دلایلی که باعث شد کاربران کمتر تمایل به خرید گوشی‌های این برند داشته باشند، طراحی تکراری ، قدیمی و مشابه گوشی‌‌های این کمپانی ژاپنی بود. امروز تصاویری از دو پرچمدار سال 2018 سونی منتشر شد. این تصاویر نشان دهنده تغییرات در طراحی و ظاهر گوشی‌های سونی نسبت به سال‌های گذشته است. در ادامه 2 تصویر منتسب به گوشی‌های سال آینده سونی را مشاهده نمایید:

پرچمداران سال 2018 سونی

همانطور که دیدید، این دو گوشی حاشیه‌های بسیار نازکی در اطراف صفحه نمایش خود دارند که زیبایی خاصی به این دو بخشیده است. از طرفی در قاب پشتی شاهد به کارگیری دوربین دوگانه هستیم. این اولین بار است که سونی در گوشی‌های خود از دوربین دوگانه استفاده می‌نماید.

اگر ظاهر گوشی‌های سال آینده سونی مانند تصاویری که در بالا دیدیم باشد، می‌توان سال خوبی را برای سونی پیش بینی کرد، چرا که پرچمدران این کمپانی در سال‌های اخیر از لحاظ سخت افزاری بسیار قدرتمند بودند و تنها دلیل عدم استقبال کاربران از آن‌ها ظاهر یکنواخت این گوشی‌ها بود.

در روزهای آینده خبرهای بیشتری در مورد محصولات جدید کمپانی‌های مختلف تولیدکننده گوشی‌های هوشمند منتشر خواهد شد که ما را هرچه بیشتر با ظاهر و مشخصات سخت افزاری پرچمداران سال آینده آشنا می‌کند.

منبع: gizbot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا