ارتباط با ما

Call of Duty: Black Ops 3 با تم جدید PS4 تجربه کنید

سایت آمازون باندل PS4 مخصوص بازی Call of Duty: Black Ops 3 را عرضه کرد و نام این تم جدید ۱ ترابایتی را برروی این سایت دیدیم. همراه با عصربازی باشید تا جزئیات بیشتر این باندل زیبا را مشاهده کنید .
به نظر می‌رسد که این باندل ۱ ترابایتی PS4 فقط مخصوص منطقه بریتانیا نیست و این باندل برای آمریکای شمالی نیر تایید شده است .
همانطور که می‌بینید طرح پس زمینه و اصلی این باندل همان Jet Black است و خط‌هایی به سبک لوگو و استایل بازی، با رنگ نارنجی برروی کنسول کشیده شده است. دکمه های Open و Eject نیز با رنگ نارنجی تزئین شده اند. طرح‌های مخصوص و طرح حالت‌های بازی نیز در پایین کنسول قابل مشاهده است که حالت‌های SOG Skull، لوگوی the Winslow ACCORD faction و علامت زامبی بازی را شامل می‌شود .
کنترلر DualShock 4 نیز رنگی خاکستری دارد و برخی دکمه‌ها نیز با رنگ نارنجی مخصوص بازی تزئین شده و لوگوی Black Ops 3 نیز در قسمت پایینی آن مشاهده می‌شود. باندل مخصوص، شامل بسته‌ی نقشه‌ی NUK3TOWN multiplayer برای بخش چند نفره است .
این باندل مخصوص ۱ ترابایتی PS4 در اروپا و همراه با بازی نیز عرضه می‌شود .

باندل مخصوص Black Ops 3 از ۶ نوامبر در اروپا و آمریکای شمالی به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است که آمازون در حال حاضر این باندل را با قیمت $۴۹۹٫۹۹ پیش فروش می‌کند .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا