ارتباط با ما

پیش بینی فروش 600 هزار واحدی XBOX ONE X در سال 2017

پیش بینی فروش 600 هزار واحدی XBOX ONE X در سال 2017

به تازگی NPD Group تحلیلگر اقتصادی محصولات دیجیتالی در ایالات متحده پیش بینی کرده که کنسول میان نسلی قدرتمند XBOX ONE X با عرضه از 7 نوامبر در سال 2017 فروشی 600 هزار واحدی خواهد داشت.

این گروه علاوه بر پیش بینی بزرگ خود معتقد است که شرکت مایکروسافت به دلیل استقبال فوق العاده این کنسول بازی تولید آن را افزایش خواهد داد از این رو باید احتمال داد در سال 2018 بر مجموع فروش افزوده خواهد شد.

برخلاف XBOX ONE که نتوانست در فروش رضایت مایکروسافت را جلب کرده و از PS4 پیشی گرد اما XBOX ONE X موفق خواهد شد به فروش بالایی دست یابد. البته در این میان مشکلات بزرگی چون قیمت بالا وجود داشته و می تواند ریسکی برای کمپانی ردموندی محسوب شود.

از آنجایی که PS4 Pro با مشخصات قدرتمند تنها 399 دلار قیمت داشته، XBOX ONE X با اختلاف قیمت 100 دلاری و هزینه خرید 499 دلاری می تواند موجب عدم تمایل مشتریان برای خرید شود. البته طرفداران XBOX برایشان اهمیتی نداشته محصول جدید چه قیمتی بوده و هزینه خود را خواهند کرد.

به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا کنسول میان نسلی قدرتمند مایکروسافت در سال 2017 به این میزان فروش دست پیدا خواهد کرد یا پیش بینی بی اساسی است.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا