ارتباط با ما

نسخه ی L.A. Noire’s Switch، بیست (20) درصد از فروش بازی در بریتانیا را جبران کرد.

Rockstar در اوایل سال جاری مردم را شوکه کرد، آنها اعلام کردند که تریلر کاراگاهی L.A. Noire 2011  را به Xbox One، PS4 و Nintendo Switch آورده اند. این کار مردم را به دلایلی متعجب کرد، یکی از دلایل این بود که بازی فوق العاده عالی نبود و در واقع آن را برای Nintendo Switch ساخته بودند!

ما هنوز کاملا مطمئن نیستیم که چرا Rockstar این مسیر را طی کرد، احتمالا میخواهند پذیرش آینده ی فرانچایز و بازی های بیشتر را در Nintendo Switch بسنجند؟ با وجود این، این بازی حدود دو هفته پیش منتشر شد و به نظر می رسد که حداقل در انگلیس به فروش برسد. در حالی که هیچ شماره سختی ارائه نشده است، این بازی در هفته ی نخست فروش خود، جایگاه هشتم را در رده ی پر فروش ترین بازیها در انگلیس کسب کرده است که 20% فروش آن تنها از نسخه Nintendo Switch بدست آمده است. بقیه ی فروش بازی از Xbox One بدست آمده که 28 درصد بود و 51 درصد از PS4 بود.

6 ورودی جدید در Top 10، اما #CODWWII #StarWarsBattlefrontII را نگه میدارد تا در بالاترین سطح نمودار این هفته بماند! ورودی های جدید#PokemonUltraSunMoon  در 4 و 5، # TheSims4 در 7 و # LEGOMarvelSuperHeroes2 در 10 pic.twitter.com/Hkh9VCsaQ2

– Postabargain (postabargain) ا 20 نوامبر 2017
باید منتظر بمانیم تا NPD در ماه دسامبر به نمایش دربیاید تا ببینیم چگونه بازی در آمریکا اجرا شده است، اما میتوان امیدوار بود که این بازی به اندازه کافی باعث رونق گرفتن بازیهای Rockstar در Nintendo Switch شود!

L.A. Noire در حال حاضر بر روی Xbox One، PS4، Nintendo Switch و PC (بدون پیشرفت remaster) و همچنین کنسول های نسل گذشته اجرا میشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا