ارتباط با ما

Assassin’s Creed Rogue با فریم ریت کامل در XBOX One X اجرا می شود

Assassin’s Creed Rogue عنوان سال های اخیر شرکت یوبیسافت بوده که برای PS3 و XBOX 360 در کنار نسخه PC منتشر شد. این عنوان داستان آن پیش از Assassin’s Creed 4: Black Flag جریان داشته و همزمان با بازی Assassin’s Creed Unity که برای PS4 و XBOX ONE منتشر شد، برای کنسول های نسل هفتمی در نظر گرفته شده بود.

در حالی که چند سالی از انتشار بازی Assassin’s Creed Rogue می گذرد، کمپانی یوبیسافت بدون انتشار بروزرسانی برای اجرا بازی روی کنسول XBOX ONE X، شاهد اجرا آن با فریم ریت 60fps هستیم. این در حالی بوده که بیشتر عناوین بایستی با بروزرسان به کیفیت موردنظر دست یابند و بدون پچ نمی توانند چنین کیفیت تصویر داشته باشند.

به گزارش شبکه یوتیوب VG Tech، بازی موردبحث در کنسول نسل هشتمی XBOX ONE X با فریم ریت 60fps اجرا می شود. این در حالی بوده که بیشتر عناوین انتشاری برای اجرا نیازمند هستند.

به هر حال با تمام این تفاسیر شرکت یوبیسافت باید بروزرسانی را برای اجرا بی نقص بازی روی کنسول میان نسلی کمپانی مایکروسافت منتشر کند. همانطور که می دانید XBOX ONE X قادر است عناوین را با کیفیت 4K اجرا کند و عملکرد روان و دقیقی داشته باشد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا