ارتباط با ما

آی او اس 11.2 منتشر شد ؛ رفع باگ‌ها و بهبود شارژ سریع

اپل یک ماه پس از انتشار نسخه 11.1 سیستم عامل آی او اس، امروز نسخه 11.2 پلتفرم اختصاصی خود را منتشر کرد. از جمله تغییرات در نسخه جدید می‌توان به اضافه شدن اپل Pay Cash و انتقال پول در imessage در کشور آمریکا اشاره کرد. همچنین با به روز سانی جدید سرعت شارژ گوشی‌های آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون ایکس با آداپتور فست شارژ، افزایش می‌یابد.

آی او اس 11.2

در آی او اس 11.2 سه پس زمینه لایو به آیفون ایکس اضافه می‌شود. علاوه بر آن طراحی محیط دوربین تغییر می‌کند و باگ‌های مربوط به آپدیت‌های قبلی نیز برطرف خواهند شد. به روز رسانی آی او اس 11.2 با حجم 430 مگابایت از اوایل امروز منتشر شده و محصولاتی که این به روز رسانی را دریافت می‌کنند گوشی‌های آیفون 5 اس به بعد ، تمامی مدل‌های آیپد ایر و آیپد پرو ، آیپد مینی 2 به بعد و نسل 6 آیپد تاچ خواهند بود.

پشتیبانی منظم و دقیق اپل یکی از عوامل موفقیت این کمپانی آمریکایی در سال‌های اخیر بوده. محصولات اندرویدی معمولا بین 2 تا 3 سال پشتیبانی نرم افزاری می‌شوند که اغلب زمان به روز رسانی‌ها با تاخیر زیادی انجام می‌شود ولی محصولات اپل تا 3 سال به صورت کامل پشتیبانی نرم افزاری می‌شوند و زمان عرضه نسخه جدید سیستم عامل نیز برای تمامی محصولات یکسان است.

منبع: fonearena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا