ارتباط با ما

نقشه های جدید بازی Call of Duty WW2 .

اطلاعات از نقشه های جدید بازی (Call of Duty WW2)

در نسخه جدید بازی Call of Duty در بخش چند نفره که شما را با یک توپ چرمی به شهر لندن خواهد برد تجربه ای متفاوت از یک نوع نبرد را خواهید داشت . از تصاویر منتشره میتوان متوجه شد که گویا شما بجای اسلحه های سنگین دلچسب آن دوران باید به شکل عجیبی با یک توپ فوتبال آن دوران دشمنان را مورد هدف قراردهید .

تاریخ انتشار بازی Call of Duty WW2 که دقیقا مشخص نیست، و کمپانی توسعه دهنده بازیها Sledgehammer که در حال رونمایی از تبلیغات جدید این بازی است، اکنون یک نقشه جدید در حالت چند نفره متفاوتی که شما را قادر به بازی خواهد کرد را منتشر نموده .

حالت جدید Gridiron نامیده می شود، و از Call of Duty: Mode Uplink Advanced Warfred الهام گرفته شده است. این بار، شما با حمل و پرتاب یک توپ فوتبال قدیمی چرمی که با دهه 1940 در جنگ جهانی دوم مطابقت دارد الهام گرفته شده بازی خواهید کرد .

Gridiron دیگر نقشه ایست که شهر لندن دوران جنگ جهانی را برای شما تداعی خواهد کرد و در نقشه جدید در شهر لندن قابل بازیست .اگر چه نام این نقشه مشخص نشده است، اخیرا در انتشار اطلاعات مرتبط با نسخه PC بتا Call of Duty: WWII ظاهرا مشخصه که این لوکیشن ها در شهر لندن ساخته شده . البته در تصویر زیر که اخیرا منتشر شده میتوانید جزئیات بیشتری را مشاهده نمایید .

Carentan یک نقشه دیگریست که در هفته گذشته منتشر شده ، که ابتدا بازی و در اصل بازی را در محیط جنگ جهانی دوم نمایش داده .

این بازی در 3 نوامبر 2018 برای PS4، Xbox One و PC عرضه می شود. اما یک تحلیلگر پیش بینی کرده است که Black Ops 4 در سال 2018 عرضه خواهد شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا