ارتباط با ما

نسخه GOTY Edition بازی The Witcher 3 از سیو های نسخه معمولی پشتیبانی نمی کند

در پایان ماه آگوست (دو هفته‌ی دیگر) عنوان The Witcher 3: Wild Hunt Complete Edition به صورت فیزیکی وارد بازار خواهد شد. این مجموعه‌ی ارزشمند که توسط بسیاری از مراجع با نام Game of The Year Edition شناخته می شود، دارای تمامی بسته های الحاقی، از جمله پانزده DLC رایگان و 2 بسته‌ی Hearts of Stone و Blood and Wine می باشد. به عبارتی دیگر، با خرید این محصول، به تمامی ماجراجویی های گرگ سپید در نسل هشتم، دسترسی خواهند یافت.

اما درحالی که فکر می کنید که هیچ دلیلی برای عدم خرید عنوان The Witcher 3: Wild Hunt Game of the Year Edition وجود ندارد؛ یک بیانیه‌ی رسمی شما را دلسرد خواهد کرد! شرکت CD Projekt RED تایید کرد که فایل های زخیره ای (سیو های) نسخه معمولی The Witcher 3: Wild Hunt برروی مجموعه‌ی کامل Complete Edition پشتیبانی نخواهند شد. بنابراین کسانی که مایل به نگه داشتن پیشرفت های خود در بازی هستند، بهتر است که بسته های الحاقی را جداگانه به صورت دیجیتالی تهیه کنند.

“برروی کنسول ها، فایل های زخیره ای بین دو نسخه‌ی متفاوت (نسخه معمولی و نسخه کامل) سازگار نخواهند بود. چون سیستم آن ها را به عنوان محصولاتی جداگانه شناسایی می کند. متاسفانه حل این مشکل برایمان مقدور نیست. متاسفم.”

اگر شما اکنون نسخه معمولی را دارید، توصیه می کنیم که بسته های الحاقی را با خرید بسته دیجیتالی Expansion Pass دریافت کنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا