ارتباط با ما

ایسوس و معرفی نمایشگر گیمینگ جدید

ایسوس و معرفی نمایشگر گیمینگ جدید

شرکت ایسوس به تازگی از نمایشگر جدید ROG Strix XG32VQ خود رونمایی کرده که در کنار طراحی مجذوب کننده دارای کیفیت تصویر بالایی می باشد. این مانیتور از پنل 32 اینچی WQHD بهره می برد و با پشتیبانی از فناوری FreeSync شرکت ای ام دی یک نمونه گیمینگ کاملی محسوب می شود.

این نمایشگر در قسمت پایه دارای نور LED بوده و به نمایش لوگو ROG می پردازد تا در کنار طراحی جذاب محیطی قابل توجه را فراهم آورد. از مشخصات ROG Strix XG32VQ باید به صفحه نمایش 32 اینچی VA LED، انحنای 1800R، رزولوشن تصویر 1440*256 پیکسلی، نرخ تجدید 144 هرتزی، نسبت کنتراست 3000:1، شدت روشنایی 300 کاندلابرمترمربع، مدت زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه ای، زاویه دید 178/178 درجه، پایه قابل تنظیم و برخی دیگر اشاره داشت.

در بخش پورت باید به دو پورت USB 3.0 ، یک HDMI 2.0، یک mini DisplayPort و یک DisplayPort 1.2 پرداخت. متاسفانه شرکت تایوانی اشاره ای به قیمت و تاریخ عرضه نداشت اما انتظار می رود با قیمت 350 دلار در آینده نزدیک روانه بازار شود.

البته ابتدا باید این مانیتور گیمینگ را در بازار تایوان شاهد باشیم و سپس به دیگر مناطق انتقال یافته و در سایر بازارها نیز به فروش می رسد.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا