ارتباط با ما

نخستین تصاویر و اطلاعات بازی Resident Evil : Origins Collection

 

 

با توجه به شواهد موجود، کمپانی Capcom قرار است برای راحتی کار طرفداران سری Resident Evil، نسخه های صفر و یک این فرانچایز را که به تازگی Remasters شده بودند، به صورت یک مجموعه با نام Origins Collection، منتشر کند . برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید .
نسخه‌های Resident Evil و Resident Evil Zero در Origins Collection موجود می باشند و در تاریخ ۱۹ ژانویه سال ۲۰۱۶ (مصادف با ۲۹ دی ماه) برای منطقه آمریکای شمالی و ۲۲ ژانویه سال ۲۰۱۶ برای اروپا عرضه خواهد شد .

Resident Evil 0 نیز به صورت جداگانه و دیجیتالی برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل هشتم در دسترس خواهد بود. اما تاریخ انتشار دقیق این عنوان مشخص نشده و سازندگان به عبارت “اوایل سال ۲۰۱۶” بسنده کرده اند .
اما خبر خوش برای طرفداران آنتاگونیست محبوب سری یعنی آلبرت وسکر: شما می توانید در Resident Evil 0 از وسکر بجای Billy استفاده کنید و در کنار دیگر شخصیت قابل بازی نسخه صفر یعنی Recbecca Champers به تجربه بازی بپردازید و وقایع قبل از شیوع بیماری در املاک اسپنسر را مشاهده کنید .
آلبرت وسکر تا کنون در بسیاری از نسخه های Resident Evil به عنوان شخصیت قابل بازی حضور پیدا کرده که از آن‌ها می توان به اولین حضور وی در نسخه Resident Evil: Deadly Silence اشاره کرد. در نسخه های Resident Evil CODE: Veronica X، Resident Evil 4 و Resident Evil: The Umbrella Chronicles نیز می توانید در نقش وسکر به تجربه بازی بپردازید .
لازم به ذکر است Resident Evil Origins Collection برای پلتفرم های PS4 و Xbox one در دسترس خواهد بود و خبری از نسخه PC نیست .

 

در پایان شما را به مشاهده تصاویر این نسخه دعوت می کنیم :

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا