ارتباط با ما

میزان فروش Divinity: Original Sin 2 به 1 میلیون نسخه رسید

میزان فروش Divinity: Original Sin 2 به 1 میلیون نسخه رسید

Larian Studios پیشتر بازی نقش آفرینی Divinity: Original Sin 2 به عنوان دنباله CRPG سال 2014 منتشر کرد. این نسخه جدید نسبت به CRPG پیشین پیشرفت گیم پلی و گرافیکی قابل توجهی داشته و همین امر موجب افزایش فروشی شده است.

براساس اعلام بخش بازاریابی استودیو Larian Studios، بازی جدید اخیرا منتشر شده  Divinity: Original Sin 2 به بیش از 1 میلیون نسخه در سراسر جهان رسیده است. چنین میزان فروش فوق العاده بوده و نشان از عملکرد قابل توجه Larian Studios در توسعه این عنوان می باشد.

Divinity: Original Sin 2 تنها برای پلتفرم PC منتشر شد و استودیو سازنده برنامه ای برای انتشار نسخه های کنسولی Divinity: Original Sin 2 ندارد. بنابراین اگر از PC گیمینگی برخوردار هستید سعی کنید نسخه ای از Divinity: Original Sin 2 را تهیه کرده تا به اجرای آن بپردازید و از تجربه خود لذت ببرید.

این عنوان با سبک CRPG یا استراتژیک نقش آفرینی برای گیمرهایی که به عناوین نقش آفرینی علاقمند هستند می تواند تجربه لذت بخشی را رقم زند. شما نیز اگر به دنبال یک بازی مناسب هستید، Divinity: Original Sin 2 می توانید لحظات سرگرمی شما را فراهم آورد.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر می توانید به وب سایت رسمی بازی مراجعه کنید.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا