ارتباط با ما

مقاله:نگاهی به مقرون به صرفه‌ترین هدست‌های بازار (تیر 1395)

ما در بیشتری از بازی های ویدیویی نیاز به یک هدست قدرتمند داریم تا بتوانیم با دیگر بازیکنان تیم اسپیک کنیم و یا صدای فراگیری را بشنویم. صدای فراگیر به این منظور است که بتوانیم با محیط بازی ارتباط برقرار کنیم و حتی کوچک ترین صدا های موجود در بازی نیز بشنویم و آن را لمس کنیم! متاسفانه هدست های کمتری در رنج قیمتی پایین تر از 400 هزار تومان در بازار ایران وجود دارد که بتواند تمام امکانات لازم را داشته باشد اما ما در این مقاله می خواهیم تا چند نمونه از هدست هایی که با توجه قیمت‌ هایشان در بازار خوش می درخشند را به شما معرفی و توضیح کاملی درباره‌ی آن ها به شما بدهیم تا شما بتوانید با توجه به بودجه‌یتان یکی از این هدست ها را انتخاب کرده و از بازی کردن در کنار آن لذت ببرید. پس در ادامه این مقاله با وبسایت تحلیلی، خبری عصر بازی همراه شوید تا نگاهی به پنج هدست گیمینگ محبوب بازار ایران بیاندازیم.

 5.Asus Cerberus Republic OF Gamers Headset:185,000T

Asus Cerberus

 هدستی مقرون به صرفه و قدرتمندی از شرکت ایسوس، شرکت ایسوس که به تازگی و با عزم راسخی پا به این میدان گذاشته است با ساخت محصول Asus Cerberus Republic OF Gamers Headset می خواهد تا در این بازار عرضه اندامی بکند اما این بار در کنار اسطوره ایی با نام سربوس؛ همان طور که می دانید ایسوس در تهیه کارت های گرافیک خود از نام استریکس استفاده می کند و در این بخش نیز با نام اسطوره سربوس می خواهد تا وارد این بازار شود. این هدست دارای درایور های 60 میلی متری است که صدای شفاف و واضحی را می سازد به طوری که در لحظه‌ایی که این هدست را به گوش می زند تصور می کنید که این هدست باید 300 هزار تومان حداقل قیمت اش باشد ولی این طوری نیست و با قیمت 180 هزارتومان در دسترس است. از دیگر مشخصات مهم این هدست می تواند به سازگاری با پلی استیشن 4 و مک و ویندوز و تبلت ها و تلفن‌های همراه هوشمند در کنار  بالشتک های 10 سانتی متری برای دستیابی به صدای بی نویز اشاره کرد که به نسبت قیمت‌اش واقعا کارایی مناسبی دارد واگر ست کامل سربوس (شامل موس،کیبور،موس پد) را داشته باشید می تواند یک حس خارق العاده‌ایی را در شما متولد کند.

4.Razer Kraken Neon Headset:280,000T

kraken-pro-neon-purple-masthead-940x573

دیگر کمتر کسی پیدا می شود که پی سی گیمر (PC Gamer) باشد و با شرکت ریزر آشنا نباشد!  بسیاری از پی سی گیمرهایی که طرفدار کیفیت و ارگونومی و راحتی و در نهایت زیبایی هستند با شرکت ریزر آشنایت خاصی دارد. شرکت ریزر جواب طرفدارانی که به دنبال یک هدست با مشخصات فوق در کنار قیمت معقولانه بودند با Razer Kraken Neon Headset داد تا طرفداران خود را باری دیگر شاد و خوشحال کند، این بار هدست Razer Kraken Neon Headset رنگارنگ وارد شده است تا گیمر ها سلیقه‌ ی انتخابی خود را به چالش بکشند. اگر مخاطب شما یک گیمر مونث باشد شما می توانید برای وی یک هدست Razer Kraken Neon Headset با رنگ صورتی یا قرمز یا نارنجی و یا حتی بنفش تهیه کنید و یا اگر مخاطب شما مذکر باشد شما قادر هستید برای وی Razer Kraken Neon Headset سبز رنگ و یا آبی رنگ را انتخاب کنید. اینجاست که تنوع رنگی شرکت ریزر بیشتر و بیشتر احساس می شود. از مشخصات این هدست می توان به 293 گرم وزن، طول کابل 1.3 متری، بالشتک 5 سانتی متری، امپدانس 32 اهم، طیف فرکانسی 20 تا 20000 هرتز اشاره کرد که با قیمت 280 هزار تومانی آن، می توان یکی از انتخابات شما در این رنج قیمت باشد. در آخر هم باید بدانید که PewDiePie علاقه شدیدی به هدست های شرکت ریزر و به ویژه Razer Kraken Neon Headset و Razer Kraken Pro Neon Headset  دارد که خود به نوبه خود جالب است!

3.Logitech G 230 Gaming Headset:200,000T

LogitechG230

شرکت Logitech یکی از آن شرکت هایی است که امکانات و قابلیت یک هدست را سر لوحه کار خود قرار داده است و همواره از آن تبعیت می کند. این بار Logitech هدستی با نام Logitech G230 Gaming Headset را در اختیار دارد که از آن می توان انتظاراتی بیش از یک هدست 200 هزار تومانی ساده را داشت، ظاهر این هدست بسیار شیک و گیمینگ بوده و راحتی با آن بی مثال است. این راحتی را باید مدیون این بالشتک های بی نظیر شرکت Logitech دانست که تجربه بی نظیری را در هنگام بازی به شما منتقل می کند. از دیگر قابلیت های این هدست می توان به درایورهای 40 میلی متری با کیفیت، بالشتک های پارچه‌ایی با قابلیت شستشو لایه اول، وزن کم، امپدانس 32 اهم، کانکتور 3.5 میلی متری، طیف فرکانسی 20 هرتز تا 20000 هرتز و در نهایت داشتن یک صدای استریو بی نظیر اشاره کرد. که با توجه به قیمت آن؛ شما باید آن را به یکی از گزینه‌های ممکن تان اضافه کنید.

2.Logitech G430 Gaming Headset:370,000T

Logitech-G430-Surround-Sound-Gaming-Headset-930x340

باز هم Logitech. انصافاً هدست های شرکت Logitech هم دارای امکانات بسیاری هستند و هم کیفیت و کارایی و راحتی بالایی هم در اختیار دارند به طوری که Logitech G430 Gaming Headset در بازی World Of Warcraft:Cataclysm بنده تست می کردم بسیار راحت بود و بیش از سه ساعت بدون هیچ خستگی در حال بازی بودم. چیزی که نظرم من را به Logitech G430 Gaming Headset جلب می کند صدای فراگیر 7.1 دالبی است در کنار بالشتک های فوق العاده اش، که نهایت کیفیت را در اختیار دارند. شاید کلید موفقیت شرکت Logitech  همین دو مورد است، این شرکت حتی در زمینه هایی با هدست های بالا رده قابل قیاس است که این مورد را در کمتر هدست امروزی مشاهده می کنیم. از دیگر مشخصات مهم این هدست می توان به درایور 40 میلی متری با کیفیت، میکروفون قابل تنظیم از سیم با قدرت بالا، طیف فرکانس پاسخ دهی 20هرتز تا 20000هرتز، صدای فراگیر 7.1 دالبی اشاره کرد که در کنار کیفیت بی نظیرش می تواند یکی از انتخاب های شما در این رنج قیمت باشد.

1.Razer Kraken Pro Neon Gaming Headset

Kraken-Pro-Neon

شرکت ریزر با سری کراکن به نوعی می خواهد تا زیبایی را در کنار قدرت و کیفیت و کارایی برای پی سی گیمرها(PC Gamers) جای دهد که بنظر بنده کاملاً موفق شده است، این شرکت بر روی سری کراکن (Kraken) حساب ویژه ایی باز کرده است به طوری که این مجموعه هدست، پر فروش ترین سری هدست های شرکت بزرگ ریزر شده است. دسته بندی سری کراکن به نوعی پیچده است اما به ترتیب قدرت از زیاد به کم عبارتند از(بدون نسخه‌ی ویژه اکس باکس وان وآنالوگ و مخصوص موبایل و تبلت):

  1. Razer Kraken Forget Edition Gaming Headset
  2. Razer Kraken Chroma 7.1(7.1 Manual) Gaming Headset
  3. Razer Kraken E-Panda Hooligan Gaming Headse
  4. Razer Kraken Pro Neon Gaming Headset
  5. Razer Kraken Pro Gaming Headset
  6. Razer Kraken Neon Gaming Headset
  7. Razer Kraken Gaming Headset

ما این بار در رتبه اول می خواهیم مدل تقویت شده‌ی Razer Kraken Neon Headset را با نام Razer Kraken Pro Neon Gaming Headset به شما معرفی کنیم که تمامی قابلیت های Razer Kraken Neon Gaming Headset را در اختیار دارد و با کیفیت بیشتر و کیفیت صدای بیشتری ساخته شده است. از مهم ترین قابلیت های این هدست می توان به حساسیت میکروفن 40 دسی بلی، توان ورودی 50 میلی وات، اپدانس 32 اهم  در طیف فرکانسی 1KHz، وزن 290 گرمی و در نهایت درایور 40 میلی متری با کیفیت اشاره کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا