اخبار بازی ها

بازی NBA2K24 با حضور کوبی برایانت معرفی شد + تصاویر

بازی NBA2K24 نوید دهنده تغییرات مثبت است

بازی NBA2K24 با حضور کوبی برایانت معرفی شد. همانطور که می دانید، شرکت 2K Games در دنیای بازی های بسکتبال رقیب ندارد. آن ها سال هاست که در عرضه بازی های این ورزش، رقیب ندارند. گرچه نسخه های قبلی به علت عدم بهبود و تغییرات خاص در دنیای بازی، با انتقاداتی همراه بوده اند، اما سازندگان برای جدیدترین نسخه از این فرانچایز این نوید را داده اند که با یک بازی کاملاً متفاوت و منحصر به فردی روبرو هستیم که یک گام مثبت رو به جلو در تاریخ این فرانچایز محسوب خواهد شد.

بازی NBA2K24 این بار برای کاور خود سرای کوبی برایانت فقید و افسانه ای رفته است. کوبی برایانت که پیش از این بر اثر سانحه هوایی جان خود را از دست داده بود، قرار است نقش بسیار مهم و اساسی را در جدیدترین نسخه از سری بازی های بسکتبالی 2K Games داشته باشد. پیش خرید این بازی نیز از هم اکنون آغاز شده است و علاقه مندان می توانند پیش از عرضه رسمی بازی آن را تهیه کرده و از محتویاتی که سازندگان برای آن ها تدارک دیده اند استفاده کنند.

بازی NBA2K24 با حضور کوبی برایانت معرفی شد

بازی NBA2K24 با حضور کوبی برایانت معرفی شد

این عنوان در تاریخ ۸ سپتامبر ( 17 شهریور ) برای نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد. همچنین پس از درخواست های فراوان، قابلیت کراس‌پلی به بازی اضافه شده است و کاربران پلتفرم های مختلف می توانند در مقابل هم به تجربه آنلاین بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا