اخبار کنسول

قیمت کنسول دستی سونی مشخص شد

قیمت کنسول دستی سونی کمتر از 300 دلار خواهد بود

قیمت کنسول دستی سونی با نام Project Q از آن دست سوالاتی است که برای بسیاری از گیمرها خصوصاً برای طرفداران پلی استیشن حائز اهمیت است.

اگر درباره کنسول دستی پلی استیشن با نام Project Q آشنایی ندارید باید گفت که این محصول در حقیقت، یک کنسول دستی که برای استریم بازی‌ها از PS5 شما طراحی شده است. در حقیقت ما با یک کنسول جداگانه روبرو نیستیم و صرفاً نمایشگر و کنترلر متصل آن حکم یک پل ارتباطی با خود کنسول اصلی را دارند.

سونی در جریان شوکیس خود این محصول را معرفی کرد. اما از ذکر جزئیات و قیمت آن خودداری کرد. این محصول در حقیقت یک کالای متفاوت با سایر کنسول های دستی است. چون اجزای سخت افزاری اجرای بازی ها را ندارد و متکی به PS5 است. به هر حال خلاقیت سونی در اجرای چنین ایده ای ستودنی است. اما هر چه باشد قیمت آن هم یکی از مهم ترین ابعاد تصمیم گیری گیمرهاست. اگر قرار باشد گیمرها با قیمتی مشابه خود کنسول این کالا را خریداری کنند، تقریباً هیچ صرفه اقتصادی یا گیمینگی برای آن ها ندارد. برای همین هم خود سونی روی اعلام قیمت این محصول بسیار با احتیاط رفتار می کرد تا بلکه بازار مخاطبین خود را به خاطر یک خبر عجولانه از دست ندهد.

در جریان دادگاه همیشگی مایکروسافت و سونی در روز گذشته مشخص شد کنسول Project Q، که مخصوص استریم بازی های PS5 طراحی شده است کمتر از 300 دلار قیمت خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا