اخبار بازی ها

Red Dead Redemption برای PC عرضه می شود

Red Dead Redemption ظاهراً برای رایانه های شخصی در دست ساخت است

Red Dead Redemption برای PC احتمالاً به زودی معرفی شود. این خبر بسیار خوبی برای طرفداران رایانه های شخصی است که سال ها برای تجربه یکی از جذاب ترین بازی های تاریخ راکستار انتظار می کشند. همانطور که می دانید نسخه اول Red Dead Redemption در حالی عرضه شد که تنها پلتفرم های PS3 و X360 را به عنوان مقصد خود معرفی کرد. در حالی که خیلی ها انتظار داشتند نسخه PC این بازی با فاصله کمی عرضه شود، راکستار هرگز پاسخ این انتظار را نداد.

تئوری های متفاوتی برای عدم عرضه این بازی بر روی رایانه های شخصی منتشر شد. عده ای می گویند که سونی و مایکروسافت به صورت جداگانه به راکستار پول داده بودند تا بازی بر روی پلتفرم PC که آن زمان غالب فروش بازی ها را داشت، عرضه نشود. اما عده دیگر محدودیت های تیم بازیسازی و پروژه های بزرگ بعدی راکستار را دلیل عدم عرضه بازی می دانند. اما جدیداً اخباری منتشر شده است بر این باب که راکستار احتمالاً بخواهد بازی را به صورت بازسازی شده بر روی رایانه های شخصی عرضه کند.

به تازگی Red Dead Redemption به درخواست Take-Two (راکستار) در کره جنوبی برای دریافت رده‌بندی بررسی شده است.

شرکت T2 در تاریخ June 5 (پانزدهم خرداد) درخواست بررسی RDR را به نهاد رده‌بندی سرگرمی کره جنوبی داده بوده و در تاریخ 15 June (بیست و پنجم خرداد) رده‌بندی این بازی در کره منتشر شده است.

بر اساس این رده‌بندی RDR در کرده درجه Not Available For Youth (غیر قابل دسترس برای جوانان) معادل Mature در ESRB را دریافت کرده است.

پیش از این، در September 30, 2021 (هشتم مهر 1400) بازی GTA Trilogy Definitive Edition در کره جنوبی رده‌بندی شده بود، که ده روز بعد در هشتم اکتبر به صورت رسمی توسط راکستار رونمایی شد.

این خبر می تواند نشان دهنده تلاش راکستار برای ریمستر کردن Red Dead Redemption برای رایانه های شخصی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا