ارتباط با ما

قیمت و تاریخ انتشار outer rim برای جنگ ستارگان مشخص شد

به گفته وبسایت gamespot، بسته الحاقی Outer Rim در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۶(سه‌شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵) و با قیمت ۱۴٫۹۹ دلار برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس خواهد بود. کاربرانی که Season Pass عنوان Star Wars Battlefront را با قیمت ۵۰ دلار خریداری کرده باشند، به صورت رایگان به بسته الحاقی Outer Rim و سایر بسته ها ی الحاقی به محض انتشار دسترسی خواهند داشت.

اولین بسته الحاقی عنوان Star Wars Battlefront که Outer Rim نام دارد، در سیاره Tattooine و Sullust جریان داشته که کاخ Jabba the Hutt، یکی از بزرگترین گانگسترهای کهکشان در فیلم ها و بازی های ویدیویی جنگ ستارگان، در سیاره Sullust قرار دارد. همچنین این بسته الحاقی شامل چهار نقشه(هر سیاره شامل دو نقشه است)، پنج سلاح و قهرمانان جدید(دو شخصیت قابل بازی به نام های Greedo و Nien Nunb) خواهد بود که لیست سلاح های بسته الحاقی Outer Rim به شرح زیر است:

Relby V-10 rifle
DT-12 blaster pistol
(Scatter Gun (Star Card
(Dioxis Grenade (Star Card
(Adrenaline Stim (Star Card
همچنین بسته الحاقی Outer Rim، بخش جدیدی با نام Extraction را نیز به عنوان Star Wars Battlefront اضافه می کند که بازیکنان در نقش نیروهای شورشی در Outer Rim، باید یک محموله با ارزش را استخراج کرده و قبل از این که وقت به اتمام برسد محموله را به سفینه های حمل و نقل برسانند.

عنوان Star Wars Battlefront هم اکنون برای کنسول های اکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه های شخصی در دسترس است. البته این بسته الحاقی هنوز کامل توسط Ea تایید نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا