ارتباط با ما

عرضه فیزیکی بازی ها چند سال دیگر ادامه دارد ؟!

در حالی که شایعات پیرامون از بین رفتن نسخه فیزیکی بازی ها به شدت اوج گرفته، Michael Pachter ، یکی از تحلیل گران صنعت، معتقد است که فروش فیزیکی بازی ها حداقل تا 20 سال ادامه خواهد داشت. او طی مصاحبه ای با وبسایت MVC از ادعای آقای Paul Raines مدیر فروشگاه GameStop حمایت کرد و گفت :
“فروش موسیقی برروی DVD نسبت به زمان اوج خود 80 درصد کاهش یافته اما نکته برجسته اینجاست که پس از گذشته 18 سال از زمانی که سرویس هایی همچون Napster و Kazaa و Grokster تقریبا رسانه های فیزیکی را نابود کردند، همچنان CD تولید می شود!!”
آقای Paul Raines چندی پیش اعلام کرده بود که عرضه بازی ها برروی دیسک هرگز متوقف نمی شود و اینطور که پیداست آقای Michael Pachter نیز با او موافق است. وی بر این باور است که ممکن است در سال های آینده، فروش فیزیکی با کاهش عظیمی رو به رو شود اما هرگز به طور کامل نابود نمی شود .
نظر شما چیست؟ آیا عرضه فیزیکی بازی ها روزی متوقف می شود یا برای همیشه ادامه دارد؟! آیا در همین نسل هم باندلی از Xbox One و PlayStation 4 عرضه می شود که قادر به خواندن دیسک ها نباشند؟! دیدگاه های خود را به اشتراک بگذارید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا