ارتباط با ما

طراحی کارکتر جنگجوی اسپارتایی توسط طراح بتمن ( Square Enix )

2947193-1

اگر قرار باشه تا شرکت Square Enix که طراح کارکتر بتمن بوده بخواد به عنوان طراح یک کارکتر جنگجو اسپارتانی دست به طراحی بزنه ،احتمالا همچین چیزی طراحی خواهد بود .

2947200-6

پس از طراحی بتمن همیشگی و سنتی با طراحی مجدد در ماه ژوئن، ناشر فاینال فانتزی شرکت Square Enix تصاویر جدید و بسیار متفاوتی را از “اسپارتان بتمن” منتشر کرد . که این طراحی ترکیبی از بتمن و یک سرباز اسپارتانی که از بازی شرکت هنر کای طراح کارکترهای جنگهای صلیبی Caped است الگو گرفته شده، سرباز جنگجوی اسپارتانی با یک نیزه و شمشیر می باشد. حتی لباسها و پوشش و کفش آن هم در این جزئیات توجه شده .
اکشن فیگور آن هم با جزئیات دقیقی و شکل پیچیده طراحی شده، که اجزا و امکانات این اکشن فیگور با دست قابل تعویض است ، مانند چهار خنجر، نیزه، و سپر های مزین به نشانه بتمن .
گزارش منتشر شده از ToyArk در ماه مارس سال 2016 ، قیمت ¥ 14،800 (حدود 123 $ USD) برای این اکشن فیگور تعیین شده است .

2947196-2

این فقط گوشه ای از شخصیت پردازی سوم شخص است که شرکت Square Enix دست به ساخت آن زده، که برخی از آنها توسط طراح مشهور فاینال فانتزی تتسویا نومورا طراحی و ساخته شده . این طراح شخصیت بازیهایی مانند (-Batman-Nomura’s Batman-Nomura’s Catwoman-Captain America-Arkham Knight-Iron Man-Thor-Star Wars characters-Metal Gear Solid 5’s Quiet) طراحی نموده است .

2947202-8

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا