ارتباط با ما

اضافه شدن بخش Summit در بازی The Crew Wild Run به روایت تصویر

در E3 امسال شرکت Ubisoft به معرفی بسته الحاقی جدید بازی The Crew تحت عنوان Wild Run کرده بود. ساخت این بسته الحاقی بدون سر و صدا صورت گرفت و خبری از آن به بیرون درز پیدا نکرده بود تا این‌که روز گذشته، شرکت نام برده شده تریلر و جزئیات جدیدی از The Crew: Wild Run منتشر نمود. حال بازهم شرکت سازنده دست به اقداماتی در سکوت خبری در بازی خود زده که حالت جدیدی نیز به بازی اضافه شده که “The Summit” خوانده می شود. که شامل جداول متنوع و مختلف مسابقات در این بازی می باشد را رقم زده است .
در این The Crew، گیمر می تواند به موتور سواری پرداخته و با ماشین های مخصوص در جاده ها دریفت بکشد! Dragster ها نیز که جای خود را دارند و گیمر را به اوج سرعت می رسانند.
همان طور که گفته شد، این پایان کار نیست؛ چرا که شرکت سازندگان از کاربران کامپیوتر برای انجام نسخه بتا The Crew: Wild Run در ۱۵ اکتبر دعوت به عمل آورده است. کاربران کامپیوتر در نسخه بتا امکان دسترسی به نقشه های بروز شده، موتورهای جدید، سیستم آب و هوایی، چالش های رانندگی آزاد و صد البته گرافیکی خیره کننده را خواهند داشت .
قابل به ذکر است، کاربران کامپیوتر که در آزمایشات گذشته شرکت داشته اند به طور خودکار در لیست ثبت خواهند شد. سایر افراد نیز می توانند با مراجعه به اینجا نام خود را در لیست انتظار به ثبت برسانند .
بازی The Crew: Wild Run در تاریخ ۱۷ نوامبر(برابر با ۲۶ آذر) برای ۳ پلتفرم Xbox One، PS4 و PC منتشر خواهد شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا