ارتباط با ما

شورشیان مبایلی|نقد و بررسی star wars rebels:recon

در E3 2015 همه ذوق زده بودند و میگفتند بتلفرانت دیگر نظیر ندارد و بهترین بازی جنگ ستارگان است و از این جور حرف ها! اما ناگهان، در 8 اکتبر، بازی جدیدی به نام star wars rebels:recon به بازار آمد. بیایید رک به شما بگویم، این بازی تمام سایت های دانلود رو ترکوند! در اپل استور نمره کامل و در google play نمره 9 را آورد. با اینکه ایده ساده ای داشت، همراه با فصل دوم این انیمیشن، توانست مخاطبان را کامل به خود جذب کند. بیایید سری بزنیم به این بازی و نقد سایت عصر بازی به این بازی زیبا.

سازنده:disney

سبک:Action & Adventure

قابل بازی در:Android™, iPad®, iPhone®, iPod touch®, Windows® Phone, Windows Devices

StarWarsRebels-2

در تابستان 1394، سری انیمیشنی به نام rebels شروع به کار کرد. این انیمیشن هم کمی به ادامه ی star wars clone wars ربط داشت و اینکه هم توانست دنیای بین اپیزیود سوم و چهارم بازی را نشان دهد. بعد از آن دیزنی به فکر زدن یک بازی برای این انیمیشن افتاد و با زدن این بازی، توانست سود بسیار زیادی ببرد. از آنطرف هم مردم را برای بتلفرانت هایپ کرده بود. حالا این بازی با حجم 433-555 و 651 مگابایت در استور ها موجود بوده و سن آن نیز بالای هفت سال درج شده است.

Star-Wars-Image

برای داستان، شما وظیفه دارید ساختمان بسازید و مردم را از دست امپراطوری نجات دهید. سپس آن ها را تحت پوشش خود قرار دهید و ماموریت آن ها را هم انجام دهید. در آنطرف شما باید در آخر هر ماموریت با باس فایتی روبرو شوید که این باس فایت ها یکی از سخت ترین باس فایت ها هستند. در بازی قهرمان شما، ازرا بریجر شخصیت اول انیمیشن است. شما بعدا به کسانی مانند آسوکا تانو و سابین دیدار خواهید کرد که هر کدام کمکی به شما میکنند. در هر 6 مرحله، شما قابلیت این را دارید که شخصیت خود را از طریق آسوکا تانو بخرید و با شخصیتی جدید و حرکاتی جدید تر وارد بازی شوید. گرافیک بازی با اینکه محیط ساده ای دارد، ما را کاملا به جو بازی همراه جنگ ستارگان وارد میکند.بازی در کل دارای 30 سطح متنوع و 50 چالش بسیار هیجان انگیز است که در هر چالش درباره شخص جدیدی است.

Star-Wars-Rebels-Recon-Missions-1

شما وقتی که 6 مرحله ازرا بریجر را تمام کردید، مطمئنا با ارور قابل توجهی روبرو شدید، باید برای قسمت های بعدی پول میدادید! خب این سیاست هوشمندانه سازندگان را نشان میدهد که شما را اول شیفته میکند تا کاری کند آن پول رو بدید! برای شخص ازرا بریجر شما میتوانید هم با کشیدن انگشت بر روی صفحه شمشیر نوری خود را به دشمن بزنید و هم میتوانید با زن دایره سیاه دیگری تیر بزنید(همانند انیمیشن).کاراکتر شما در بازی هم قابل شخصی سازی است و به انواع سلاح و لباس می توانید او را مجهز کنید. چیز جالب دیگری که در گیمپلی یافت میشود، این است که شما میتوانید سوار AT-AT ها یا AT-ST ها بشوید و هر بار با قابلیت های جدید آن ها آشنایی پیدا کنید. برای بدست آوردن ستاره های هر مرحله شما نیاز دارید که تمام قسمت های آن مرحله را بگردید تا ستاره هایشان را پیدا کنید و این نشان میدهد که سازنده گفته باید ماموریتو کامل بری وگرنه بیخیال بازی شو! در مورد اشخاص موجود در بازی و کار هایی که میکنند میتوانید در زیر بخوانید.

Ezra-Bridger_acfb45f6

Ezra Bridger

ازرا بریجر(در اصل همان نقش اصلی شما) در لوثال به دنیا آمد. امپراطوری در بچگی ازرا، مادر و پدرش رو دستگیر کردند. و همه اینها بخاطر چی بود؟ بخاطر اینکه پدر و مادر ازرا طرفدار صلح بودن و خب میدونین که امپراطوری چه بلایی سر صلح خواها میاره؟ بعد ها وقتی ازرا با گروه دزدی آشنا میشه، سعی میکنه خودشو وارد گروه کنه ولی خب رئیس اون گروه کینان جاروس بهش میگه این یه گروه صلح خواه و شورشی در برابر امپراطوریه نه دزدی! و بالاخره کینان کشف کرد که ازرا قدرت این رو داره که جدای باشه و همین باعث شد که ازرا به این گروه وارد بشه. در بازی همونطور که گفته شد ازرا قابلیت تیر زدن و شمشیر رو داره.

REB_IA_8626-1536x864

Ahsoka tano

آسوکا، شاگرد آناکین اسکای واکر در طول جنگ کلون ها بود. بعد ها شورای جدای اون رو به اتهام دزدی به دادگاه بردن ولی آناکین بهش گفت: آسوکا مطمئن باش اونی که این کارو کرده رو پیدا میکنم و پدرشم در میارم! و آناکین همین کار رو هم کرد. آسوکا آزاد شد اما به آناکین گفت که دیگه نمیخواد جدای باشه و ول کرد و رفت که صدمه روحی زیادی به آناکین وارد شد. بالاخره آسوکا در انیمیشن شورشی ها برگشت. گروه کینان بدون اینکه بدونن باهاش در ارتباط بودن و بالاخره آسوکا خودش را رو کرد. آسوکا رو باید قویترین جدای در شورشی ها دانست. آسوکا دارای دو شمشیر است و شما میتوانید شخصیت های دیگر رو با او آزاد کنید.

Kanan-Jarrus_30dc50dd

Kanan Jarrus

کینان دو استاد داشت. یودا در جوانی و دپا بیلابا در طول بزرگی. برای او مارول کمیک های زیادی زد. کینان در جوانی استاد خودش رو از دست میده و ابتدا با هرا سیندولا آشنا میشه. اون دو تبدیل به دو دوست صمیمی میشوند تا اینکه با کسانی مثل زب و سابین برخورد میکنند و یک گروه تشکیل میدهند. کینان در همین مدت قدرت جدای خود رو پرورش میده و بعد ها از آسوکا هم تمرین گرفت. در اصل کینان نقش یک پدر رو برای ازرا بازی میکنه.

Zeb_figure_2

Garazeb Orrelios

گارازب معروف به زب، یک کاپیتان محافظ بود و از لاسان محافظت میکرد. متاسفانه امپراطوری بعد ها به این کهکشان حمله کرد و همه ی موجودات زنده را نابود کرد. اما زب توانست نجات بیابد. زب با وسیله ای که در دست دارد هم میتواند شوک وارد کند و هم از وسیله اش به عنوان یک تفنگاستفاده کند. در بازی شما میتوانید از او وسایل مورد نیاز برای ساختن خانه را بخرید تا برای نجات یافتگان خانه ای درست کنید.

20140416-star-wars-rebels-hera-bg

Hera Syndulla

پدر هرا در جنگ کلون ها یک آدم بسیار معروف بود اما متاسفانه هرا و پدرش بخاطر اختلاف نظر از هم جدا میشوند. مادر هرا در هنگام به دنیا آمدن هرا میمیرد و همینطور هرا هم با اینکه اصلا خوشش نمیاید برای اولین بار با پدرش در ماموریتی همدست میشوند اما متاسفانه پدر هرا به دخترش و دوستانش خیانت کرده و آن ها را زخمی میکند تا آن ها را به دردسر بیفتند. پدر هرا فکر میکند شورشی ها منظور همان خواهان جمهوریند با اینکه هرا میگوید شورشیان صلح طلب هستند. در بازی هرا نقش وسیله نقلیه را در اصل بازی میکند!

rebels___sabine_wren_by_forwardmomentum-d7mt0a5

sabine waren

سابین اهل خانه ویزلا هست. او توسط کلن وارن بزرگ شد. قابل توجه شما باشد که خانه ویزلا همان جایی است که دارث مائول به آن جا حمله کرد و آن جا را تبدیل به امپراطوری خود کرد. شما میتوانید با سابین وسایل مهم و ارزشمندی بخرید که در طول بازی به کمک شما می آیند.

در مورد صدا گذاری و موسیقی هم که باید گفت حرف ندارد. دوبلور ها همان دوبلور های انیمیشن هستند و این بازی را زیبا تر میکند، همراه با موسیقی زیبای جنگ ستارگان، چه بهتر!

Star-Wars-Rebels-Action

میرسیم به نتیجه کلی، امسال جنگ ستارگان 38 ساله شد. اقتباس معروف جورج لوکاس که با اینکه زمان اولیه آن 1977 بود هنوز هم طرفداران بزرگی وجود دارند. بازی star wars rebels recon با اینکه از انیمه جدید جنگ ستارگان پیروی میکند، اما دارای گیمپلی هیجان انگیز،گرافیک زیبا، و داستانی ساده ولی جذاب است. شاید تنها بدی آن کمی حجم زیادش و نیاز به پول دادن برای ادامه بازی باشد. اما اگر شما عاشق بازی های مبایلی هستید، صد در صد این بازی را امتحان کنید و نوروز خوبی را با آن بگذرانید!

[review]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا