ارتباط با ما

سیستم پیشنهادی برای Full HD تیرماه 1395 (AMD)

اگر یادتان باشد دیروز یک سیستم برای Full HD از پلتفرم اینتل و انویدیا برای تیرماه 1395 پیشنهاد دادیم که اگر تمایل شما نسبت به این پلتفرم ها بوده است می توانید آن ها را تهیه کنید ولی امروز می خواهیم برای طرفداران شرکت AMD یک سیستم پیشنهادی معرفی کنیم که می توانند برروی آن حساب باز کنند و از تجربه‌ی آن لذت ببرند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه باشید.

سیستم پیشنهادی امروز ما مقداری از سیستم پیشنهادی دیروز در پردازش قوی‌تر است و قیمت بیشترش ارزشش را در بازی ها مشخص می‌کند چون کارت گرافیک پیشنهادی ما در زیر، 4 گیگابایت حافظه‌ی رم دارد که امروزه بازی های ویدیویی بیش از دو گیگابایت را اشغال می کنند، ما برای سیستم امروز فن خنک کننده قرار نداده‌ایم تا قیمت نهایی را پایین نگه داریم زیرا خود پردازنده پیشنهاده شده دارای فن استوکی می باشد که می تواند کار روزمره شما را تا حدودی انجام دهد و اگر قصد دارید ساعت های طول بازی کنید باید یک فن سی پی یو خودتان تهیه کنید پیشنهاد ما خنک کننده Deepcool Gammaxx 200T است و قیمت‌اش به نسبت خنک کنندگی‌اش بسیار بالاست. مانیتور پیشنهادی ما هم یک مانیتور ساده برای رزولوشن Full HD است که دارای قابلیت های خوبی است و می تواند شما را در این قیمت کاملاً راضی کند این مانیتور نیز از شرکت LG است که سابقه‌ی بسیار خوبی در ساخت مانیتورهای مقرون به صرفه دارد. برای SSD هم ما دست شما را باز گذاشتیم تا اگر خواستید تهیه کنید و اگر هم نخواستید تهیه کنید هم پولش را صرف تهیه‌ی سیستم بهتر بکنید، برای کیبورد و موس ما سری Bloody شرکت A4Tech را در رده پایین و در رده‌ی بالا، سری کوگار را پیشنهاد میدهیم مخصوصاً برای گیم موس و کیبورد Cougar 500K بسیار مناسب است و تجربه‌ی لذت بخشی را در کنار این موس و کیبورد و کیفیت 1080P خواهید برد که وصف شدنی نیست.
و در نهایت می رسیم به سیستم پیشنهادی برای رزولوشن 1080P و تنظیمات بالا از شرکت بزرگ AMD که می توانید آن را تهیه کنید:

  • پردازنده: AMD FX-6300=400,000
  • مادربرد:Asus M5 A78LM LX3 AMD AM3+ =210,000
  • رم:Kingstone HyperX Fury 8GB 1866Mhz DDR3 CL10=120,000
  • کارت گرافیک:Asus R7 370 DCII OC Strix 4GB GDDR5 =770,000
  • هارددیسک:Seagate Surveillance 1TB 7200RPM 64MB Buffer=175,000
  • کیس:Deepcool Dukase =175,000
  • درایور نوری: LiteON iHAS124-12 =45,000
  • منبع تغذیه:Green GP650A-UK=290,000
  • مانیتور:LG 23MP67HQ 23Inch 5Ms IPS=540,000
  • مجموع=2,715,000

پردازنده

FX6300

پردازنده‌ی بالا، بهترین پردازنده ممکن و مقرون به صرفه ترین پردازنده‌ایی است که می شود در این رنج قیمت یافت کرد. پردازنده بالا از نسل ویشرا و برای سوکت AM3+ ساخته شده است که دارای هشت مگابایت حافظه‌ی کش در لایه‌ی سوم است و با شش هسته پردازشی توان 3.5 گیگاهرتزی دارد و می تواند در کارهای سنگین تا فرکانس4.1 گیگاهرتز نیز اورکلاک شود. این پردازنده برای بازی بسیار عالی می باشد و دارای قیمت مناسبی نیز است. از دیگر مشخصات این پردازنده می توان به حداکثر توان مصرفی 95 وات، فناوری 32 نانومتری اشاره کرد.

کارت گرافیک

ASUS-RADEON-R7-370-4GB

شرکت AMD برای کارت گرافیک در این قیمت فقط R7 370  را در اختیار داشت که هم در مدل دو گیگابایتی و هم در مدل چهارگیگابایتی، این تراشه را قرار داده بود، که ما مدل چهارگیگابایتی این محصول را انتخاب کردیم زیرا هر روز بازی ها سنگین تر می شوند و از این رو نیاز فراوانی به میزان حافظه‌ی رم کارت گرافیک ها است. این کارت گرافیگ دارای 1024 هسته‌ی پردازشی استریم است و رابط حافظه‌ی این کارت گرافیک نیز 256 بیت می باشد که هیچ مشکلی را برای انتقال دیتا ایجاد نمی کند. این کارت گرافیک دارای درگاه های DVI و Display Port و HDMI است که انتقال تصویر را به نحو احسنت انجام می دهند و از هر یک میتوانید استفاده کنید و توصیه ما استفاده از پورت Display Port است ولی مانیتور پیشنهادی پورت اشاره شده را ندارد و باید از HDMI استفاده کنید، سرعت حافظه‌ی این کارت گرافیک برروی 5600 مگاهرتز تنظیم شده است و سرعت پردازنده گرافیکی آن هم 1050 مگاهرتز است. استاندارد گذرگاه این کارت گرافیک PCI Exprees 3.0×16 است که می توانید برروی مادربورد پیشنهادی متصل کنید و با خیال راحت استفاده کنید و نگرانی ایی بابت پشتیبانی مادربورد پیشنهادی از نسل دوم درگاه PCI نداشته باشید. از دیگر فناوری های اختصاصی این کارت گرافیک؛ می توان به فناوری 0dB اشاره کرد که در حین کار هیچ صدایی را عملاً ایجاد نمی کند و فناوری DCII اشاره کرد که نسل دوم کولرهای شرکت ایسوس است که 30 درصد کارت را خنک تر از نسل اوّل می کند و مشکلی از لحاظ دما نخواهید داشت.

رم

HyperX8GB

برای ماژول رم گزینه‌ های متعددی برروی میز است اما ما رم Kingstone HyperX Fury 8GB 1866Mhz DDR3 CL10 را برترین گزینه می دانیم. چون با این رم شما از حداکثر فرکانس پشتیبانی مادربردتان برای درگاه های رم استفاده خواهید کرد و به نهایت سرعت ممکن مادربرد و رم دست پیدا خواهید کرد و تایمینگ آن CL 10 است که هیچ تاخیری را امکان پذیر نمی کند این رم دارای حافظه‌ی هشت گیگابایتی است که برای بیشتر بازی های روز بسنده است و اگر خواستید به قدرت بیشتری دست یابید می توانید یک عدد دیگر از این رم ها را به صورت دوال کانال فعال کنید.

مادربرد

ASUS AMD M5A78L-M LX-01

مادربرد قطعا یکی از مظلوم‌ترین بخش های خرید یک کامپیوتر برای بودجه محدود است و اگر می توانید مقداری بیشتر خرج کنید قطعاً رو این بخش و مانیتور بگذارید و مادربرد های گیمینگ را انتخاب کنید چون چیپ صدای بهتری دارند و هم چیپ شبکه‌ی بهتری دارند که برای بازی کردن این دو مورد لازم می شود ولی با این بودجه‌ی محدود فعلاً ما این مادربرد را انتخاب کرده‌ایم که با قیمت 210 هزارتومانی اش نباید انتظار زیادی ازش داشت این مادربرد دارای چیپ AMD 760G است که چیپ قدرتمندی برای بازی کردن نیست اما می توانید برروی آن حساب کنید. از دیگر مشخصات این مادربرد می توان به دو شیار رم DDR3 با حداکثر فرکانس 1866 مگاهرتزی، 4 شیار SATA 3Gb/s، پشتیبانی از پردازنده‌ی های سوکت AM3+ و در آخر یک درگاه PCI Express 2.0×16 اشاره کرد.

منبع تغذیه

green-gp650a-uk-power-a57783-600x480

برای منبع تغذیه،  پاور 650 وات محصول شرکت گرین بهترین گزینه‌ی ممکن بود زیرا این پاور دارای گواهینامه Plus GOLD 80 است که عمر دراز و کیفیت آن را تضمین می کند. در ساخت این پاور از خازن های حالت جامد ساخت ژاپن استفاده شده که در مدار D-D VRAM این موضوع باعث طول عمر این پاور می شود و در قطعی و وصلی های برق؛ این مهم از محافظت از پاور به کار می آید. از اتصالات این پاور می توان به سه عدد پورت Molex، دو عدد پورت PCI، شش عدد پورت SATA، یک عدد Floppy، و یک عدد پورت ATX اشاره کرد.

کیس

DEEPCOOL DUKASE

 برای کیس، ما کیس Deepcool DUKASE را پیشنهاد می دهیم. این کیس دارای سیستم مدیریت کابل قدرتمند، یک پورت USB 3.0 و یک پورت USB 2.0، یک عدد فن 210 میلیمتری با دکمه‌ی کنترل سرعت آن، ظاهر شکیل و جنس با دوام می باشد که همه‌ی این ها از نقطه‌ی قوت این کیس محسوب می شود.

مانیتور

 LGبرای مانیتور ما LG 23MP67HQ 23Inch 5Ms IPS را انتخاب کردیم این مانیتور 23 اینچی دارای پنل IPS است که دارای زمان تاخیر 5Ms است که در بازی های انلاین ممکن است حیاتی به شمار بیاید و اگر می توانید کمی بیشتر خرج کنید می توانید مانیتور های دارای پنل TN را انتخاب کنید . مدل های پیشنهادی ما BENQ RL 2240HE 22inch 1MS با قیمت 580 هزارتومان و VX228H ASUS با قیمت 620 هزارتومان است که انتخاب های عاقلانه تری نسبتاً هستند. البته این مدل برای کارهای روزمره، ادارای و فنی مدلی بی رقیب در این رنج قیمت است. این نمایشگر  وضوع بسیار خوبی دارد و پنل IPS آن باعث شده است تا خواندن و انجام کارهای روزانه در آن بسیار دل نشین شود و در این امر تکنولوژی های انحصاری LG هم خودنمایی می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا