ارتباط با ما

ده بازي برتر اقتباس شده از کميک بوک

يکي از پرحرف ترين بازي هاي اين دوره، بازي هاي کميک بوکي هستند. بازي هايي مانند بتمن و يا حتي مرد عنکبوتي، که از کتاب هايي عجيب همراه با قهرماناني هستند که منشا اصلي آنان بوده. تا الان نيز، کميک بوک هم در صنعت گيم و هم در صنعت سينما قدرتمند بوده. پس با عصر بازي همراه باشيد تا بهترين هاي آنان را بشناسيم!

Spiderman 2000

يکي از بهترين فيلم هايي که دقيقا بعد از سري انيمشني مرد عنکبوتي منتشر شد. اين بازي يک بازي ماجرايي بود که کاملا با کميک هاي مرد عنکبوتي هماهنگي داشت و ميتوان گفت جدا از داستان عالي که داشت، بعد از منتشر شدنش، همه جا پر از اين بازي شد بخاطر اينکه دقيقا در زمان مناسب، مرد عنکبوتي با قدرت آمده بود و با دشمنان بسيار قدرتمند روبرو بود.همچنين همراه با لباس کاملش، توانست مردم را بيشتر هم جذب کند.

Injustice:Gods among us

بعد از Marvel Vs capcom و همچنين Mortal combat Vs Dc comics ، دنياي دي سي يک بازي در همين سبک يعني سبک فايتينگ نياز داشت. براي همين بود که شرکت سازنده mortal Combat تصميم گرفتند اين بازي را بسازند و در مورد داستان، يکي از معروف ترين داستان هاي کميکي را انتخاب کردند يعني بي عدالتي:خدايان در ميان ما. جايي که جوکر کاري کرد که سوپرمن به اشتباه عشقش را بکشد و حالا او عوض شده و ديگر سوپرمن قديمي نيست….قسمت دوم اين بازي در سال جاري منتشر خواهد شد.

Teenage Mutant Ninja Turtles IV: Turtles in Time

دنياي لاک پشت هاي نينجا از همه ي دنيا ها بيشتر بازي داشته است، براي همين بود که با اينکه انتخابمان سخت بود اين بازي را انتخاب کرديم. اين بازي به انيميشن معروف دهه 80 خود نيز بسيار نزديک است و شما در دوران مافيا،دزدان دريايي، غرب وحشي و آينده دور بازي ميکند و همچنين شايد اين بازي شما را به ياد سبک Toy to life بي‌اندازد!

Lego marvel super heroes

حالا نظرتان در مورد بازيي چيست که حدود 100 قهرمان مارول در آن وجود دارند، از انتقام جويان گرفته تا X-men ، همه در دنيايي هستند و با همديگر کار ميکنند. اين يکي ديگر از بهترين گزينه هاي اين ليست است، جايي که شما ميتوانيد قهرمانان يک ناشر را به طور کلي در دستتان بگيريد، اين بازي درواقع بيشتر بخاطر اين معروف بود که بزرگترين دنياي لگوي قهرماني را داشت!

X-men

از ديگر بازي هاي ارکيد معروف دهه 90، بازي X-men است که مثل هميشه تمام شخصيت هاي اين گروه را دارا است و همچنين قيافه شخصيت ها از قيافه هاي کميک با هنرمندي جيم لي است.در اين بازي بايد براي بقا مبارزه کنيد و يا اينکه با دشمن هميشگي يعني مگنتو روبرو شويد. همچنين خوشبختانه، در حال حاظر نيز اين بازي بر روي IOS و Android قابل بازي کردن است.

Spiderman 2

اما بهترين بازي مرد عنکبوتي و همچنين قبل مرد عنکبوتي سال 2000، بايد اعتراف کنيم Spiderman 2 است که بر اساس فيلم مرد عنکبوتي با بازيگري سم ريمي است. اين بازي شما را در نيويورک قرار ميدهد، و همچنين اين بازي اولين بازي قهرماني است که به شما اجازه ميدهد کامل از فضاي موجود استفاده کنيد، اگر ميخواهيد بازي از مرد عنکبوتي بازي کنيد که واقعا خاطره و ياد آور باشد و احساس آزادي کنيد، Spiderman 2 بهترين گزينه است!

Batman returns

و حالا رسيديم به اولين بازي بتمن در اين ليست که البته بيشتر جنبه سرگرمي دارد، اين بازي يک بازي با سبک side-scrolling action است و همچنين در مواردي مانند محل مبارزه با دشمنان، کاملا شبيه به فيلم بتمن با همين اسم و با کارگرداني تيم برتون است. همچنين آهنگ هاي معروف دني الفمن که براي بتمن ساخته شد نيز در اين بازي وجود دارند. اين بازي اولين بار براي Super nintendo منتشر شد.

X-Men: Mutant Academy 2

و دوباره يک بازي فايتينگ ديگر، اما اينبار بين انيميشن هاي ايکس من و فيلم هاي ايکس من. اين بازي 18 شخصيت داشت و Mutant Academy 2 بهترين Party در اين بازي بود. همچنين اين قسمت شخصيت هاي بيشتري داشت و همچنين امتيازات بيشتري را به شما ميداد.

The punisher

تا به حال بازي هاي قهرمانانه زياد بودند، اما تا به حال به يک کشتار دست جمعي با آنان رفته ايد؟ اين بازي يکي از همان بازي هاست، پانيشر يا مجازات گر مثل کميک، به سراغ خلافکاران و دشمنان ميرود و با تفنگ و وسايل جنگي آن ها را نابود ميکند. همچنين کارهاي فرانک ميلر درباره اين شخصيت عالي است. پيشنهاد ميدم اين بازي را حتما تجربه کنيد.

3064292-screenshot_arkham_city_05_1920x1080+(copy)

Batman arkham city

ديگر صد در صد همه احتمال اين را ميداديم که بهترين شاهکار راکستدي و کميک در همه ي ليست ها اول باشد! اين بازي در سال 2011 منتشر شد و همچنين بخاطر اينکه گروه معروف صداگذاري سري بتمن انيميشني بتمن را نيز مانند کوين کانري و مارک هميل هم دعوت کرده بود عالي تر شد. اين بازي يک شاهکار کامل حساب ميشد و همچنين بخاطر اينکه دقيقا بعد از فيلم بتمن شواليه تاريکي بود، توانست رسما بتمن را به بهترين قهرمان تاريخ تبديل کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا