توسعه دهندگان از بهینه بودن ساخت بازی برای نینتندو سوییچ خبر میدهند
مورد انتظارترین کنسول این روزها قطعاً نینتندو سوییچ میباشد که قرار است تا سرنوشت آیندهی شرکت نینتندو را رقم بزند. بسیاری از منتقدان حوزهی بازیهای ویدیویی شکست بزرگ Wii U را در بستهی توسعه دهندگان پیچیده و طاقت فرسای آن میدانستند. به تازگی مایکل پکتر (Michael Pachter) منتقد مشهور بازیهای ویدیویی، متعقد است که ساخت عناوین برای نینتندو سوییچ بسیار آسانتر از کنسول وی یو خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه باشید.
کنسول وی یو یک شکست به نسبت موفقیتهای برادر بزرگترش یعنی Wii بود که نینتندو را مجبور کرد تا سوار بر قایق کنسولهای میان نسلی شود و کنسول نینتندو سوییچ را آشکار کند. طبق گزارشهای موجود این کنسول حتی میتواند تا رزولوشن فورکا (4K) بازی ها را به اجرا بگذارد و ساخت بازی برای این کنسول بهینهتر از قبل شده است. کنسول پرچمدار فعلی نینتندو یعنی Wii U بستهی توسعه دهندگان سخت و پیچیدهای داشت که توسعه دهندگان را با مشکلات زیادی مواجه میکرد. مایکل پکتر منتقد چالش برانگیز بازیهای ویدیویی از توسعه دهندگان بازخوردهای مثبت در این رابطه دریافت کرده است که دوستداران نینتندو را خوشحال کرده است. نظر شما در مورد این کنسول چیست؟ آیا این پلتفرم میتواند نینتندو را به روزهای اوجش باز گرداند یا خیر؟