اخبار بازی هاارتباط با ما

هواوی پی 11 در سه ماهه نخست سال 2018 عرضه خواهد شد

با نزدیک شدن به سال 2018 میلادی خبرها و شایعات مختلفی در مورد پرچمداران کمپانی‌های مختلف در سال آینده میلادی، منتشر می‌شود. یکی از مهمترین گوشی‌هایی که در سال 2018 معرفی خواهد شد، هواوی پی 11 می‌باشد.

در شایعات قبلی راجع به این گوشی پرچمدار جدید چینی‌ها خواندیم که احتمالا پی 11 به لنز سه گانه جدید لیکا مجهز خواهد بود. اگر این اتفاق رخ دهد برای اولین بار در یک پرچمدار معروف شاهد به کارگیری دوربین سه گانه هستیم که قطعا ویژگی جذاب و کاربردی خواهد بود. در خبر مربوط به این لنز آمده بود که این لنزهای سه تایی این دوربین تصاویر بی نظیری را در محیط‌های کم نور ثبت می‌کنند.

هواوی پی 11

بر اساس خبری که ساعاتی پیش منتشر شد هواوی قصد دارد تا از پرچمدار جدید خود در سه ماهه نخست سال 2018 معرفی کند. احتمالا امسال نیز همانند سال‌های گذشته این کمپانی چینی در رویداد MWC از گوشی‌های جدید خود رونمایی خواهد کرد. از مشخصات احتمالی هواوی پی 11 می‌توان به صفحه نمایش با نسبت 18:9 ، چیپست کرین 970 و دوربین سه گانه اشاره کرد. البته هنوز منابع معتبر در مورد مشخصات احتمالی این گوشی خبری را منتشر نکرده‌اند و از همین رو مشخصات عنوان شده شایعاتی است که در برخب رسانه‌ها مطرح شده است.

در مورد طراحی اما می‌توان مطمئن بود که پی 11 با نسل‌های قبلی خود از لحاظ ظاهری متفاوت خواهد بود. به احتمال زیاد هواوی پی 11 نیز مانند اکثر پرچمداران امسال از حاشیه‌های نازکی در اطراف صفحه نمایش برخوردار می‌باشد که این ویژگی به زیباتر شدن این گوشی کمک می‌کند.

منبع: gsmarena

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا