ارتباط با ما

اطلاعاتی جدیدی از بازی Call Of Duty: Infinite Warfare منتشر شد

در کنفرانس E3 امسال شرکت سونی، اکتیویژن از جدیدترین گیم پلی بازی Call Of Duty: Infinite Warfare پرده برداشت تا سوالات مخاطبان را تا حدودی پاسخ دهد. حال به تازگی Brian Horton از کارگردانان این بازی اطلاعات جدیدی از این عنوان منتشر کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه باشید.

در گیم پلی پخش شده از این بازی منتقدین و بازی بازان به کوتاه بودن هر مرحله اشاره داشته اند که Brian Horton در جواب آنها به نقل قول از وبسایت Gamebolt اعلام کرده است که:

بخش اصلی این بازی (Call Of Duty: Infinite Warfare ) با عناوین قبلی این عنوان باید قیاس شود و این دو در کنار هم باید تحلیل شوند چیزی که در Call Of Duty: Infinite Warfare  تفاوت ایجاد می کند ماموریت های فرعی در کنار ماموریت های اصلی است!

در جواب بالا به صراحت می توان فهمید که در کنار ماموریت های اصلی این بازی شما قادر خواهید بود تا ماموریت های فرعی را انجام دهید که به زمان بازی و محتوای آن ارزش می بخشد. در آخر هم باید بدانید که این بازی قرار است تا در تاریخ 14 آبان 1395 (شمسی) برابر با 4 نوامبر 2016 (میلادی) برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا