ارتباط با ما

به روایت تصویر : تمامی سبکهای مسابقات رالی در بازی The Crew: Wild Run

سازنده: Ivory Tower-Ubisoft Reflections
ناشر: Ubisoft
تهیه کننده : Julian Gerighty
آهنگساز: Joseph Trapanese-Peter Connelly
کنسول ها: Microsoft Windows-PlayStation 4-Xbox 360-Xbox One
تاریخ عرضه: WW 2 December 2014-JP 4 December 2014
سبک: Racing
مدها: Multiplayer

The Crew یک بازی ویدئویی آنلاین در سبک ریسینگ است که توسط ایوری تاور و یوبی‌سافت رفلکشنز ساخته شده و بوسیله یوبی‌سافت در سپتامبر ۲۰۱۴ برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه شد، همچنین یک نسخهٔ سازگار برای کنسول ایکس‌باکس ۳۶۰ منتشر شده‌است .

روند بازی :
این بازی دارای ۲۰ ساعت گیم پلی در شهرهای مختلف امریکا است. بازیکنان می‌توانند با تشکیل گروه‌هایی برای مسابقه یا رکوردزنی بازی کنند. در بازی هیچ صحنهٔ بارگذاری و یا توقف وجود ندارد. بازیکنان می‌توانند از اپلیکیشن بازی برای ساخت ماشین استفاده کنند. بخش چند نفره در انواع مختلف مسابقه ظرفیت ۸ بازیکن را داراست. باوجود اینکه بازیکن می‌تواند تک نفره بازی کند، ولی برای اجرای بازی به اتصال مداوم اینترنت نیاز است .

توسعه :
بازی از موتور Babel که توسط استودیو ایوری تاور ویرایش شده استفاده می‌کند. نسخهٔ آزمایشی بازی برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در ۳۰ سپتامبر و سپس از ۶ تا ۱۰ نوامبر و در مرحله ی بعدی از ۲۵ تا ۲۷ نوامبر باز شد. بازی برای استفادهٔ بهینه از قابلیت‌های اجتماعی جدید کنسول‌های نسل هشتم برنامه ریزی شد .

موسیقی :
موسیقی بازی توسط ژوزف تراپانیسی و پیتر کانلی ساخته شده‌است. ترانه “Heavy As a Feather” در تریلر رسمی انتشار بازی استفاده شد . مدت موسیقی بازی ۷۳ دقیقه است و این آلبوم در ۱۱ نوامبر ۲۰۱۴ در فروشگاه آی‌تیونز با برچسب «یوبی‌سافت موزیک» منتشر شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا