ارتباط با ما

به روایت تصویر: بازی انحصاری Prey for the Gods

امروز میخواهیم بازی جدیدی کهبه طور انحصاری برای PC معرفی شده را برایتان به نمایش درآوریم و اطلاعات بیشتری را در اختیارتان بگذاریم . اکثر اوقات نام بازیهای انحصاری‌ به میان می‌آید، ذهن ما به سمت کنسول‌های بازی می‌رود؛ اما، استودیوی No Matter به‌تازگی از یک بازی انحصاری برای رایانه‌های شخصی رونمایی کرده است .

اگر از گیمرهای یکی از دو کنسول PS3 یا PS2 بوده‌اید؛ احتمالا بازی Shadow of the Colossus را تجربه کرده باشید. یک بازی موفق که در آن دوران به کسب متای ۹۱ نایل آمد .
حال استودیوی No Matter بازی جدیدی را به نام Prey for the Gods معرفی کرده است که الهام گرفته از Shadow of the Colossus می‌باشد . Prey for the Gods شما در فضایی سرد و بی‌رحم در یک جزیره یخ زده قرار می‌دهد. جایی که تنها شانس شما برای زنده ماندن، از بین بردن خدایان است. حتی خدایانی که به آن اعتقاد دارید. در این بازی شما به یک سرزمین دورافتاده فرستاده شده‌اید. برای کشف یک راز در زمستانی بی پایان .

استودیو No Matter توضیح می‌دهد :
وقتی از راه می‌رسید فقط کمی لباس همراه خود دارید. برای زنده ماندن باید با مشکلات غول‌آسایی روبرو شوید. برای بازگرداندن آرامش به این سرزمین شما با پرسش‌هایی روبرو می‌شوید که حتی خدایان هم جوابش را نمی‌دانند .
هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ انتشار بازی وجود ندارد. فقط می‌دانیم که این بازی منحصرا برای رایانه‌های شخصی  و سیستمهای مک و شاید در آینده برای سایر کنسولها عرضه شود منتشر خواهد شد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا