ارتباط با ما

بازی رانر متفاوت سنگ اژدها

 

[gap height=”20″]

[dropcap]A[/dropcap]بازی «سنگ اژدها» که توسط استودیو «بازی‌سازان ستاره آبی» تولید می‌شود، تفاوت‌های زیادی با بازی‌های هم سبک خود دارد .
به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازی سنگ اژدها در سبک محبوب رانر ساخته شده و سازندگان بازی سعی کرده‌اند با ایجاد ویژگی‌های جدید، این بازی را بازی‌های هم سبک متفاوت کنند .
یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این بازی، نحوه زاویه دوربین و کارگرانی آن است که تاکنون در این سبک بازی‌ها دیده نشده است .
امیر بادامچی مدیر فنی این بازی گفت: در ایران بازی اول یا سوم شخص تیراندازی زیاد ساخته شده اما تولید بازی در سبک رانر تقریبا صفر است. با این حال تمام سعی ما برای تولید بازی رانر با محیط فوق‌العاده و جذاب و داشتن یک موضوع خوب بوده است .
یکی‌دیگر از ویژگی‌های بازی سنگ اژدها که آن را از دیگر بازی‌های مشابه متفاوت می‌کند، آزادی عمل بازی‌باز جهت کنترل شخصیت روی مسیر جاده که محدود به تعداد مشخصی مسیر نیست .
داستان بازی سنگ اژدها از این قرار است که خانواده ای در هنگام غذا خوردن متوجه سنگ اژدهای درون شکم شکار خود می شوند که ناگهان اژدهای سرخ به آنها حمله کرده و پدر خانواده را ربوده و با خود می­برد فرزندان آن خانواده برای پیدا کردن پدر به تعقیب اژدهای سرخ می­روند در این میان شما با چالشهای طبیعی مانند گلهای گوشت خوار و کنده درختان خشک شده و… روبرو هستید.
سنگ اژدها از اسفند ماه سال گذشته با استفاده از موتور بازی سازی یونیتی با پنج نفر شروع به کار کرد که بعد از مدت سه ماه نفرات به چهارده نفر افزایش یافت. بازی مذکور از هشت مرحله ساخته شده که به گفته سازندگان در آن سعی بر آن بوده تا مناظر مختلفی نشان داده شود از جمله صحرا و کوهستان و آتش فشان و …
DRAGON STONE به سبک بازی رانر مرحله ­ای است و توسط شرکت بازی سازان ستاره آبی برای پلتفرم های PC ، اندروید، iOS و همچنین برای Xbox kinect در حال ساخت است که نسخه pc و اندروید و iOS آن تا عید به پایان خواهد رسید و در تابستان سال آینده پخش خواهد شد .

 

 

[highlight bgcolor=”#db7abb”]امتیازات عصربازی به بازی سنگ اژدها[/highlight]

 

[animate animation=”bounceIn”]
[graphs strips=”true”]
[graph title=”گرافیک” score=”78″]
[graph title=”گیم پلی” score=”70″ color=”#494949″]
[graph title=”صدا و موسیقی” score=”75″ color=”#af188c”]
[graph title=”داستان” score=”80″ color=”#59b509″]
[/graphs]
[/animate]

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا