ارتباط با ما

انتشار جزئیات جدیدی از بازی Call of Duty: WWII

Call of Duty: WWII

سازنده بازی: Sledgehammer Games
ناشر: Activision
سبک بازی: FPS
تاریخ انتشار: 3 November, 2017
(۱۳۹۶, آبان ۱۲)
ESRB: Mature 17+

درز اطلاعات بازیهای بزرگ در حال ساخت ، توسط سایتهای معتبری چون game spot ,… مسئله ای اجتناب ناپذیری میباشد که کمپانی هایی چون activision با آن درگیر هستند .
اخیرا اطلاعاتی از جدیدترین نسخه بازی CALL OF DUTY: WW2 که ادامه ای از سری بازیهای جنگ جهانی از پر طرفدارترین بازیهای اکشن جنگی در تاریخ بازیها میباشد منتشر شده .
از این دست اطلاعات منتشر شده میتوان به از جمله اطلاعات مرتبط با سلاح‌ها، نقشه‌ها، حالت‌ها و مدهای مختلف و جزئیاتی از حالت مد زامبی و نقشه‌های بازی که تعداد زیادی مکان‌های و نقشه ها که به همراه متن‌هایی توصیف شده‌اند اشاره نمود .
یکی از آن‌ مدها Aachen است، که بر روی مبارزات نزدیک و شهری تمرکز دارد و یا نقشه Pointe Du Hoc، که یک اردوگاه آلمانی و شامل کاروانی از وسایل نقلیه بوده و در دل جنگل پوشیده از برف آردنز واقع شده است. تعدادی زیادی از نقشه‌های متنوع دیگر وجود دارند که Carentan در اصل در اولین نسخه‌ی Call of Duty در سال 2003 طی توسعه دهنده‌ای به نام United Offensive عرضه شد و در Call of Duty 2 نیز حضور داشت .

این مپ در روز عرضه قابل بازی خواهد بود اما برای دسترسی به آن باید نسخه قبلی را داشته باشید .

“مایکل کوندری” در مصاحبه ای در تایید اخبار منتشر شده گفتن اینکه کدامیک صحیح و کدام نادرست هستند، سرباز زد اما او تایید کرد که اطلاعات منتشر شده در مورد حالت Gridiron بخش چند نفره واقعیت دارد. طبق تایید “مایکل کوندری” حالت Gridiron که اولین بار در بازی Call of Duty: Advanced Warfare معرفی شد و از محبوبیت بالایی برخوردار است، در بازی Call of Duty: WW2 حضور دارد .

عنوان Call of Duty: WWII در ۳ نوامبر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا