ارتباط با ما

پشتیبانی نسخه PC بازی Nioh از صفحه کلید و ماوس

پشتیبانی نسخه PC بازی Nioh از صفحه کلید و ماوس

سازنده عنوان اکشن Nioh ماه گذشته تایید کرد که می خواهد این عنوان را برای پلتفرم محبوب PC منتشر کند. عنوانی که نخستین بار برای پلتفرم PS4 شرکت سونی منتشر شد و سپس راهی پلتفرم PC شده است.

از آنجایی که Team NINJA استقبال قابل توجهی از نسخه PC را شاهد بود تصمیم گرفت نسخه کامپیوتر را در لیست پلتفرم های مقصد Nioh قرار دهد. نسخه کامپیوتر این بازی Nioh: Complete Edition نام داشته که علاوه بر بازی اصلی تمامی بسته های الحاقی تاکنون منتشر شده را در برمی گیرد. متاسفانه پشتیبانی از صفحه کلید و ماوس در روزهای اول انتشار ممکن نبوده و به تازگی  Team NINJA تایید کرد که می خواهد پشتیبانی از صفحه کلید و ماوس را برای این گوشی هوشمند در نظر گیرد.

گذشته از آن با انتشار بروزرسان جدید برای بازی از سوی  Team NINJA باید شاهد پیشرفت بزرگی بود و انتظار می رود استقبال قابل توجهی از این عنوان و نسخه PC آن صورت گیرد. بازی اکشن  Nioh: Complete Edition قرار است در 30 نوامبر سال جاری برای PC منتشر شود.

برای کسب جزئیات بیشتر باید به وب سایت رسمی کمپانی و بازی مراجعه کنید. شایان ذکر بوده نسخه PS4 توانست امتیاز قابل توجهی را کسب کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا