نقد و بررسی بازی ها

نقد و بررسی بازی eFootball PES 2020

نقد و بررسی بازی eFootball PES 2020

 
 

شاید بازی فیفا ۲۰ فروش خیلی زیادی داشته باشه اما وقتی حرف سر بازی توی زمین میشه فقط یه اسم به ذهن میرسه که حسابی خوش درخشیده ای‌فوتبال بازی PES 2020 اسم افتضاحیه اما یکی از بهترین بازی‌های چندسال اخیر کونامی هست، در حقیقت صحبت‌هایی هست که میگن بهترین سریِ پِس از زمان پلی‌استیشن ۲ هست با بهبودی بخشی کنترلز بازی PES 2020 میشه گفت راضی کننده‌ترین بازی فوتبال در نسل فعلی کنسول‌هاست، پِس آروم‌تر و حساب شده‌تر از فیفا ۲۰ هست.

 

 

در اینجا می‌تونید مقیاس پاس دادن که با توپ‌گیری در بازی PES یکی شده رو مشاهده کنید و چمن بازی خیلی واقعیه و سیستم شوت زنی بازی در نوع خودش حرف نداره، هرچند منوی بازی هنوز زشته همینطور طرح ترکیب چیدنِ نچندان قشنگ بازی کاری میکنه که آدم به راحتی فراموش نمیکنه اما وقتی وارد بازی میشی و پا به توپ میزنی یه اجرای عالی ازبازی PES 2020 خواهید دید طرز گل سازی بازی نسبت به هر بازی فوتبال دیگه خیلی رضایت بخشه و قسمت عمده‌ای ازبازی PES 2020 رو باید بگیم مدیون فیزیک توپ و پاس کاری برای رسیدن به گل هست.

 

 

همچنین نکته بینی دریبل‌های جدید بازی PES که اجازه میده با آنالوگ بازی کنید عالیه و با این حال شکست دادن در بازی هم با این وجود کار چندان راحتی نیست توپِ خود شرکت کونامی همیشه بی عیب و نقص بوده و امسال هم فرقی با سال‌های گذشته نداشته و بعد از کل بازی سازی حالا وقت گل زدن هست سیستم شوت زنی دربازی PES 2020 فوق العاده‌ست، چه یک شوت والی رو در نظر بگیریم یا یه ضربه ساده شاهد یه انیمیشن زیبا و لذت بخش هست و واقعا این نوع حرکات آدم رو به وجد میاره.

 

 

تنوع بازی PES 2020 هم باز هم نسبت به فیفا پا رو یک قدم فراتر گذاشته، از لحاظی پیاده کردن تاکتیک تیکی‌تاکا با صبر و حوصله از خط دفاع به حمله‌ی حریف بسیار خوبه اما از طرفی دیگر دفاع بازی PES 2020 مشکل داره، با اینکه توی قطع کردن توپ از این نظر حرف نداره اما گاهی وقت‌ها دفاع هیچ حرکتی از خودش نشون نمیده و یه مهاجم فرصت طلب میتونه با یه ضربه چیپ به راحتی دروازه رو باز کنه اما خدا رو شکر این خشک شدن دفاع خیلی زیاد تکرار نمیشه.

 

 

وقتی به مودهای مختلفبازی PES 2020 میرسیم میشه گفت یکم حالت امن‌تری داره، مستر لیگ همچنان مثل گذشته‌ست همون معرفی همیشگی و صحنه‌هایی از تمرینات و فصل‌های جدید بازیکن که میرسه و مربی تیم رو هم نشون میده یا وقتی به دربی میرسیم و بازی مهمی قبل از جام مهمی فرا میرسه مثل همیشه بازیکن اصلی رو نشون میده و روی این مانور میره، با اینکه خیلی این حالت قشنگه اما زیاد نمیشه تحملش کرد.

 

 

مثل همیشه میتونید با انتخاب قدرت و پست بازیکن، بازیکن مورد نظرتون رو بسازید و یه تیم شخصی سازی شده درست کنید و با بازیکن‌ها قرارداد ببندید با اینکه این حالت از بازی آنچنان جاه طلبانه است امابازی PES 2020 جی‌پی زیادی برای ساخت اینجور چیزها گذاشته و با این که کونامی خیلی سخاوتمندی کرده میشه تو سایت‌های آنلاین تیم‌هایی پر از سوپراستار پیدا کرد با اینکه این حالت پیشرفت‌های زیادی نداشته اما بخشِ مای کلاب همچنان اعتیاد آور باقی مونده.

 

 

با تشکر از مزیت مالی فیفا،بازی PES 2020 در لایسنس تیم‌ها مشکل داره اما امتیاز یورو ۲۰۲۰ از آن خودش کرده و تیم‌هایی از لیگ سوریه و فرانسه داریم که لباس اصلی خودشون رو دارن و همینطور با یه همکاری قابل توجه امسال تیم یوونتوس بصورت اختصاصی توسط پِس لایسنس شده و این غول ایتالیایی در بازی FIFA با نام پیمنتو کالچیو ظاهر میشه هرچند در بعضی لیگ‌ها پِس لایسنس نشده مگه این طرفدار پر و پا قرص لیگ دانمارک یا تایلند باشید.

 

 

در حقیقت لیگ جزیره‌ی انگلیس هنوز لایسنس نشده و واقعا درکش سخته، از لحاظی اسم‌های جعلی حالا یکم منطقی‌تره بعنوان مثل تیم وست لاندن شده چلسی بی تیم‌های لاینسنس نشده اسم واقعی خودشون رو دارن به اضافه‌ی حرف رنگ لباسشون بعنوان مثل لیورپول که مرسی ساید رد بود الان شده لیورپول آر، پیشرفت کوچیکیه اما بازم خوبه با اینکه به نظر نمیرسه مشکل لایسنس تیم‌ها به این زودی حل بشه.

 

 

چهره‌ی بازیکنانِ دربازی PES 2020 بهتره، هرچند چهره‌‍‌ی مسی با اون ریش قرمزش و یا داوید لوییز آنچنان خوب در نیاورده شده اما در چهره‌ها خوب کار کردن و تونستن نظرها رو جلب کنن اگه دنبال یه نوآوری جدید و حسابی هستیدبازی PES 2020 ممکنه شما رو ناامید کنه با این حال شاید آخرین بازی منتشر شده‌ی کونامی جاه طلبانه نباشه اما در بازی فوتبال عالیه.

 

 

با تشکر از گرافیک بالا و سیستم پاس کاری و شوت زنی دقیقبازی PES 2020 هیچوقت به این اندازه برای بازی کردن لذت بخش نبوده و با اینکه لایسنس نشدنِ کامل بازی، بازی رو کمی زشت کرده اما پِس در نوع خودش حرف نداره.

برای دیدن نقدهای بیشتر بازیها یادتون نره ما رو دنبال کنید و به دوستان خود ما رو معرفی کنید. و جهت خرید بازی PES 2020 با قیمت مناسب به فروشگاه اینترنتی عصربازی مراجعه کنید .

نوشته های مشابه

‫2 نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا