اخبار کنسول

صحبت رئیس ایکس باکس درباره گیمرهای ایرانی

صحبت رئیس ایکس باکس درباره گیمرهای ایرانی را در عصر بازی بخوانید

صحبت رئیس ایکس باکس درباره گیمرهای ایرانی جالب و شنیدنی است. فیل اسپنسر از آن دست مدیران موفق و صاحب سبک صنعت گیمینگ است. او بازی را به خوبی می شناسد و عاشقانه برند ایکس باکس را مدیریت می کند. اما از جالب ترین خصایص او اهمیت دادن به فلسفه گیمینگ در نقاط مختلف جهان است. او بیشتر از هر مدیر صنعت گیمینگ متواضع و مردمی به نظر می رسد. ایران هم از این قاعده مستثنی نیست. او بارها به صنعت گیمینگ در ایران اشاره کرده است و حالا خطاب به گیمرهای ایرانی جملات گرم و صمیمانه ای را می گوید.

فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس که در جریان کنفرانس یوبیسافت حضور داشت، بعد از مراسم خطاب به گیمرهای ایرانی گفت:

سلام به همه گیمرهای طرفدار ایکس باکس در ایران. امیدوارم بتوانید بازی کنید. می دانم که تجربه گیمینگ در ایران راحت نیست. اما بدانید که اهمیتی که به بازی کردن و صنعت گیمینگ می دهید برای ما ارزشمند و قابل احترام است.

صحبت های او اشاره جالبی به محدودیت های گیمینگ در ایران دارد. همانطور که می دانید مایکروسافت بیشترین فشار را از منظر تحریم ها به گیمرهای ایرانی اعمال می کند. اما خب بر همگان واضح است که این تحریم ها به اجبار ایالات متحده و برخلاف میل مدیران و متولیان این ابرغول بازیسازی است. آن ها اما به هنر گیمینگ در سراسر جهان امیدوار هستند. حتی صادقانه اگر نگاهی به شوکیس های چند وقت اخیر کمپانی های گیمینگ بیاندازیم، مایکروسافت حتی بهتر از سونی عناوین خود را به اشتراک گذاشت. گرچه آن ها از نظر فروش همچنان از پلی استیشن 5 فاصله دارند، اما امید آن ها و تلاش های شان برای باز پس گیری جایگاهی که در نسل هفتم داشتند ستودنی است. درایت فیل اسپنسر می تواند بار دیگر آن ها را به یک رقابت پایاپای با سونی بکشاند. باید صبر کرد و دید که ادامه نسل چگونه پیش خواهد رفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا