ارتباط با ما

شایعه: Pokemon در Nintendo به نوآوری تغییر یافته است مانند Breath of the Wild و Mario

بازی های Pokemon سال ها یک فرمول محکم داشته اند، به طوری که توسعه دهنده Gamefreak دلیلی برای تغییر دادن چیزی نداشته است. فروش بازی ها ادامه داشته است و طرفداران از آنها لذت برده اند، اما برخی از افراد مایلند که سری بازی ها به جای اینکه ثابت باشند به پیشرفت ادامه دهند.

با اعلام اینکه بازی جدید Pokemon در Nintendo Switch عرضه شده است، بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که تغییرات و پیشرفت هایی را را از طریق کنسول / هیبریدی قابل حمل ببیند و بر اساس یک شایعه جدید، ممکن است که درست باشد.

به گفته یک نفر در پادکست های Easy Allies، از منابع معتبر شنیده اند که بعد از دیدن موفقیت بزرگ Breath of the Wild و Super Mario Odyssey بود که Gamefreak، با ایجاد نوآوری در Pokemon احساس راحتی کرد.

“Gamefreak جهت انجام هر نوع تغییر رادیکال برای Pokemon بسیار نگران بود، آنها به خوبی به فروش میرسند چرا شما اینکار را انجام ندهید؟ به نظر می رسد، پذیرش Breath of the Wild’ و واکنش به Mario در E3 تا حد بسیار زیادی مثبت بود که آنها را قانع کرد  بازی بعدی Pokemon همانند دو بازی دیگر مشکل ساز باشد. این کار یک نوآوری بزرگ مانند دو بازی خواهد بود. ”

آیا می توانیم بازی Pokemon 3D را در Switch Nintendo با مکانیک کاملا متفاوت ببینیم؟ این امکان وجود دارد و می تواند یک دلیل عالی برای این باشد که مردم Switch را بخرند. همچنین مخاطبین بازی جدید را برای پیوستن به سری هایی دعوت میکند که توسط نوع بازی که سالها تبلیغ میشد، خاموش شده بودند.

بدیهی است، هیچ یک از این ها تایید نشده است، اما اگر چنین اتفاقی رخ دهد، دوست دارید  Gamefreak چه تغییراتی بکند؟ در قسمت نظرات به ما بگویید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا