ارتباط با ما

رونمایی هدست های جدید واقعیت مجازی .

دو مدل هدست جدید شرکت Oculus VR که به تازگی رونمایی شده ، که از جمله ویژگی های بارز آن ارزان بودن و بی نیاز بودن به تلفن همراه و کامپیوتر می باشد .

امروز در رویداد Oculus Connect 4 فیس بوک دو هدست واقعیت مجازی جدید را معرفی کرد. نخست ،یک هدست اختصاصی VR به نام Oculus Go نشان داده شد. از آنجا که این هدست دارای سخت افزاریست که نیازی به یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند برای کار کردن ندارد . هدست Oculus با قیمت 200 دلار عرضه خواهد شد . که یک کیت توسعه در ماه نوامبر برای آن منتشر خواهد شد، اما گفته می شود که اوکلوز گو در اوایل سال 2018 عرضه خواهد شده .

Oculus Go بسیاری از ویژگی های مشابه دستگاه مشابه سامسونگ VR را که توسط Oculus توسعه یافته است را ارائه می دهد. برنامه های Gear VR با Oculus Go که سازگار است و از کنترلر مشابه استفاده می کند .

در مورد مشخصات سخت افزاری جزئیات زیادی در حال حاضر در دست نیست، اما از لنزهای بهبود یافته استفاده شده. یک نمایشگر سریع با سوئیچ WQHD کاهش نور خیره کننده و میدان دید مشابه Rift را داراست. فضایی صوتی نیز در هدست Oculus Go ساخته شده است که به هدفون های مجزا نیازی نیست.

دومین نمایش مرتبط با بروز رسانی پروژه سانتا کروز بود که یک هدست Oculus VR بی سیم با دوربین های داخلی برای ردیابی موقعیتی است و نیاز به سنسورهای خارجی را از بین می برد. همراه با کنترلرهای Santa Cruz جدید که بسیار شبیه کنترل کننده های لمسی هستند، هدست جدید شش درجه آزادی کامل را نشان می دهد که گفته می شود کیت توسعه آن در طول یک سال آینده در دسترس عموم خواهد رسید .

علاوه بر این،قیمت قطعی هدست فعلی Oculus Rift که در حال حاضر در دسترس است با مبلغی حدود $ 400 دلار می باشد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا