ارتباط با ما

جنگ ستارگان (میدان نبرد2) اولین patch رسمی خود را منتشر میکند

Patch 0.2 منتشر شده است.

جنگ ستارگان میدان نبرد 2 (Star Wars Battlefront 2) هفته گذشته منتشر شد ، همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، در پرتو میکروتراکنش های برداشته شده ی آن با مقاومت مواجه شد. جدا از این مساله ی بوجود آمده، EA اولین پچ رسمی این بازی را منتشر کرده است، و میزبان گیم پلی، رابط کاربر (user interface) و موضوعات HUD را هدف قرار داده است.

پچ 0.2 در حال حاضر به صورت زنده است، که در آن 45 nips و Tucks در بازی موجود را شمردم. و شامل رفع مشکلاتی است، به عنوان مثال اگر بازی را با هیچ کنترل کننده های متصلی شروع میکردیم داده های ذخیره شده پاک میشدند، و اشکالی که گاهی باعث میشد چراغ Rey ناپدید شود.

علاوه بر این، اگر بازیکنان سعی کنند تا بازی را در مناطق گذر خاصی متوقف کنند بازی ها نباید ثابت شده غیر قابل حرکت شوند، در حالی که تعدادی از خطاها در اطلاعات Milestone Corrupted اصلاح شده اند.

“همانطور که می دانید، تغییراتی را در این بازی انجام داده ایم، اما این اولین پچ رسمی ماست،”. “این پچ به طور خاص بر مسائلی متمرکز است که در مرحله ی بعدی توسعه پیدا کردیم، همچنین برخی از مشکلات بحرانی بازی و رابط کاربری را در کل بازی تصحیح کردیم و بهبود قابل توجهی را در ثبات و عملکرد بازی های در تمام سیستم عامل ها انجام دادیم تا تجربه ی بازی را برای همه بهتر کنیم.

“مطمئن باشید، به شدت بر بهبود بازی بر اساس بازخوردی که از همه ی افراد جامعه در رابطه با پچ های آینده دریافت میکنیم متمرکز میشویم. بنابراین، با ما همراه باشید، و اگر وقت دارید که نظرات خود را در انجمن رسمی ما ارائه دهید، واقعا از شما قدردانی میکنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا