ارتباط با ما

جزییاتی جدیدی از بازی WWE 2K17 منتشر شد

طرفداران مجموعه بازی‌های WWE 2K قطعاً در هر قسمت از این عنوان، با موسیقی متن‌های این بازی همواره خو گرفته‌اند و در بیشتر نسخه‌ها، موسیقی متن‌های آن جزو بهترین‌ها بوده‌اند. اما با این حال به تازگی خبرها حاکی از آن است که موسیقی متن‌های جدید این بازی مشخص شده‌اند و سرپرست این موسیقی متن‌ها هم Puff Daddy خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی همراه باشید.

لیست موسیقی متن‌های این بازی تشکیل شده از 13 آهنگ محبوب که قرار است در کنار این بازی تجربه‌ی لذت بخشی را به بازیکنان منتقل کنند. لیست موسیقی متن‌های این بازی را می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

WWE2K16

در لیست بالا می‌توانید موسیقی‌های معروفی نظیر Twenty One Pilots-Ride و FIDLAR-Drone را مشاهده کنید که اگر این دو آهنگ را گوش داده باشید متوجه خواهید شد که 2K دقت خاصی را برای موسیقی متن‌های بازی‌اش به خرج می‌دهد. در آخر کار هم دریغ از لطف نیست که بدانید، این بازی قرار است تا در تاریخ 11 اکتبر 2016 (میلادی) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان و کامپیوتر شخصی و در نهایت اکس باکس 360 و پلی استیشن 3 منتشر شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا