ارتباط با ما

تصاویر جدیدی از عنوان Sniper Elite 4 منتشر شد

مجموعه Sniper Elite همواره یکی از جذاب‌ترین عناوین موجود در سبک شوتر تاکنیکال- مخفی کاری بوده است که در نسخه‌های پیشین خود بر عکس نظر منتقدان صنعت بازی‌های ویدیویی، بازخورد طرفدارهایش مثبت بود. هم اکنون استودیو ربلیون در حال ساخت نسخه‌ی چهارم از این مجموعه می‌باشد که قرار است عنوانی بی نقص و جذاب برای دوست‌داران این سبک باشد. تصاویر منتشر شده از طراحی هنری محیط‌های بازی گویای همه‌ی موضوع است، در ادامه خبر همراه وبسایت تحلیلی، خبری عصربازی باشید.

در تصاویر زیر محیط بازی در طراحی هنری بسیار زیبا و دیدنی  جلوه می‌کند؛ بنظر می‌رسد که استودیو سازنده قصد دارد تا در نسخه‌ی چهارم یک عنوان بی نقص را به همگان تحویل دهد. داستان بازی هم همانند دیگر نسخه‌های این مجموعه، حول محور جنگ جهانی دوم می‌باشد و شخصیت اصلی بازی یک ایتالیایی اصیل با نام کارل فربورن است که در صدد از بین بردن حزب فاشیست حاکم بر ایتالیا نازی می‌باشد. در زیر می‌توانید طراحی هنری منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:

در انتها هم بد نیست بدانید که این بازی قرار است تا در تاریخ 14 فوریه 2017 (میلادی) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و در نهایت کامپیوترهای شخصی منتشر شود. نظر شما در مورد این بازی چیست؟ آیا نسخه‌های قبلی را تجربه کرده‌اید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا