ارتباط با ما

Middle-earth: Shadow Of War’s نسخه pc کمتر از24 ساعت کرک شد .

بازی Middle-earth: Shadow Of War’s نسخه pc کمتر از 24 ساعت کرک شد .

بازی Middle Earth: Shadow of War در روز سه شنبه و حدود 24 ساعت بعد از انتشار و عرضه نسخه PC که با مکانیسم و قفل پیشرفته DRM پشتیبانی میشده وقتی برای اشتراک گذاری رایگان آنلاین در دسترس گذاشته بودند ،طبق گفته Eurogamer (از طریق DSOGaming)، نسخه PC با استفاده از سیستم DRM Denuovo بوده و فقط یک روز پس از راه اندازی مجدد آن هکرها آنرا هک و کرک کردند .

Anti-tampering system Denuvo سیستمی است که برای کمک به هکرها استفاده می شود. گزارش شده که این سیستم که در مقایسه با Eurogamer در هک بازی Mass Effect: DRM در 10 روز سعی بر کرک شده بود در حالی که Resident Evil 7 در کمتر از یک هفته کاهش یافته بود.

دنوو همچنین برای بازی هایی مانند استفاده شده بود Arkham Knight، Mad Max، Metal Gear Solid V: The Phantom Pain و Rise of Tomb Raider.

Group Cracking چینی 3DM در سال 2016 اعلام کرد که معتقد است اقدامات ضد دزدی در بازی های رایانه ای بسیار پیشرفته خواهد بود که ممکن است در نهایت تعدادی از بازی ها به صورت پراکنده تا سال 2018 کرک شوند و پس از آن پایان یابد. حال به نظر می رسد این اتفاق نیفتاده است. دنیای تکنولوژی در حال تغییر دائمی است، و پیشرفت های جدیدی همواره ایجاد شده است.

DRM موضوع بحث برانگیزی در صنعت بازی است. ناشر Assassin Creed Ubisoft اذعان کرده است که DRM نمی تواند اینگونه هک ها و دزدی ها را متوقف کند، در حالی که CD Projekt Red، سازنده Witcher، دی آر ام را در بازی های رایانه ای خود قرار نمی دهد زیرا فکر می کند DRM “بدترین چیز در صنعت بازی است.”
سایه این جنگ کنولوژی اکنون در انتظار PC، Xbox One و PlayStation 4 است. GameSpot’s Shadow of War که با امتیاز7/10 بازی کرده است.

جاستین هاوالد، منتقدیست که نوشت: “در هسته آن، یک تجربه سرگرم کننده با لحظات درخشان است که بینش جذاب را در مورد بعضی از داستان های ناگوار زمین خاورمیانه ارائه می دهد .

شایان ذکر است که این چندمیم نسخه از بازی دلچسب سبک استراتژیک برای کامپیوتر محسوب می گردد .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا