آموزش بازی

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

در نمایشگاه E3 امسال یعنی E3 2018 بیشتر برنامه نویسان و طراحان بازی ها ترجیح داده بودند به طراحی و برنامه نویسی بازی های ویدئویی مخصوص کنسول های بازی بپردازند از این رو از تعداد برنامه نویسان و طراحانی که بازی هایی مخصوص تلفن های همراه هوشمند اندرویدی و آی او اسی می نوشتند کاسته شده بود ، اما باز هم می توان گفت تعدادی از بازی های معرفی شده در مراسم E3 2018 مخصوص موبایل بودند ، از این رو در ادامه ی این مقاله قصد داریم به بررسی بازی های موبایل معرفی شده در مراسم E3 2018 بپردازیم و شما را به خوبی با آن ها آشنا کنیم .

بازی ARK: Survival Evolved

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

استودیوی وایلد کارد که یکی از استودیو های مطرح و محبوب در بین استودیو های تولید کننده ی بازی های ویدئویی و بازی های موبایلی می باشد در اواخر سال میلادی 2016 اعلام کرد که بازی با نام  ARK: Survival Evolved را برای سیستم عامل های اندرویدی و آی او اسی منتشر خواهد کرد ، پس از گذشت چندی بالاخره این استودیوی مطرح بازی خود را در مراسم E3 2018 معرفی کرد و حالا آن را در بازار بازی های رایگان اندرویدی و آی او اسی منتشر کرده است ، داستان کلی این بازی به این صورت می باشد که گیمر و یا کاربر در این بازی در جزیره ی بسیار بزرگی قرار گرفته است که باید برای زنده ماندن خود از دست موجودات گوناگون تلاش کند و آن ها را از بین ببرد . یکی از ویژگی های جالب در این بازی این است که به مرور زمان آیتم های جدیدی در هر مرحله به بازی اضافه می شوند که گیمر با هر بار اضافه شدن آیتم های جدید به بازی برای استفاده از آن ها باید با سایر بازیکنان متحد شود .

یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر بازی ARK: Survival Evolved که باعث شده است این بازی از سایر بازی های موبایلی موجود در این لیست متمایز باشد ، ویژگی Ancient Amber می باشد ، این ویژگی آپشن های فوق العاده جالبی را برای بازیکن و یا گیمر در طی بازی فراهم می کند ، برای نمونه گیمر با استفاده از این ویژگی جالب می تواند سازه هایی را که در بازی به آن ها احتیاج دارد را بسازد ، دایناسورهای دست آموز داشته باشد و از همه جالب تر و مهم تر اینکه می تواند امکانات و آپشن های موجود در بازی را با پرداخت پول واقعی ارتقاء دهد . یکی از طراحان و توسعه دهندگان بازی ARK: Survival Evolved اعلام کرده است که در این بازی در کنار سایر حیوانات و موجودات میزان قابل توجهی دایناسور وجود دارد که گیمر برای پیروزی در مقابل دشمنانش می تواند از آن ها استفاده کند علاوه بر این گیمر می تواند سلاح ها ، لباس های مخصوص و … را با توجه به نیاز خود در این بازی بسازد . درنهایت باید اشاره کنیم که بازی ARK: Survival Evolved برای نسخه ی اندرویدی موبایل های هوشمند طراحی و منتشر شده است .

بازی BattleHand Heroes

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

بازی بازی BattleHand Heroes یکی دیگر از بازی های رایگان طراحی شده برای سیستم عامل های اندرویدی و آی او اسی می باشد که در این لیست قرار گرفته است . بازی بازی BattleHand Heroes توسط استودیویی با نام Kongregate طراحی شده است . استودیوی Kongregate این بازی را به گونه ای طراحی کرده است که گیمر در هر مرحله از این بازی با قهرمانان و مبارزان فوق العاده منحصر به فرد و قدرتمندی همراه می شود تا به جنگ دشمنانش برود . یکی از ویژگی های بی نظیر این بازی طراحی گرافیکی محیط های گوناگون آن می باشد به گونه ای تنوع محیط بازی جزئی از شاهکارهای این بازی می باشد . تنوع محیط در این بازی باعث می شود تا گیمر توانایی خود را برای دفاع از شهر افزایش دهد . بازی BattleHand Heroes یک اثر فوق العاده جذاب می باشد چرا که در این بازی کارت های مختلفی وجود دارد که این کارت ها برای ایجاد تفاوت بین هریک از قهرمانان در این بازی قرار داده شده و همین ویژگی باعث جذابیت آن شده است ، علاوه بر این بازی BattleHand Heroes یک بازی نوبتی می باشد از این رو استراتژی در استفاده از هر یک از کارت های قرار داده شده در بازی اهمیت زیادی برای گیمر پیدا می کند به گونه ای که قبل از استفاده از کارت ها باید توانایی هر یک از حریفانش را مورد بررسی قرار دهد و سپس از کارت ها استفاده کند . بازی BattleHand Heroes را می توانید به صورت رایگان برای موبایل خود چه اندرویدی و چه آی او اسی دانلود کنید و از آن لذت ببرید .

بازی Bruce Lee Dragon Run

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

اگر یک گیمر باشید و بیشتر اوقات فراغت خود را به انجام بازی های مختلف گذرانده باشید به خصوص بازی های موبایلی مطمعنا با کمپانی کچاپ به خوبی آشنایی دارید ، کمپانی کچاپ یک کمپانی محبوب و مشهور در زمینه ی طراحی و توسعه ی بازی های موبایلی می باشد ، این کمپانی در رده ای قرار دارد که وقتی بازی را طراحی می کند همه ی گیمر ها و کاربرانش می دانند که این کمپانی باز هم می خواهد رکورد بزند و جایگاهش را در لیدربورد بالا ببرد ، و حالا با طراحی و توسعه ی بازی Bruce Lee Dragon Run بار دیگر مطمعن شدیم که این کمپانی قصد دارد رتبه ی خود را در لیدرلورد بالا ببرد و باز هم همه را شوکه کند و رکورد بزند ، یکی از ویژگی های کمپانی کچاپ که اینچنین توانسته است در زمینه ی طراحی و توسعه ی بازی های موبایلی پیشرفت چشم گیری داشته باشد این است که این کمپانی با استودیو های کوچک بسیاری همکاری می کند تا بتواند در کارهایش خلاقیت لازم را داشته باشد و همین ویژگی کلیدی به ارتقای چشم گیر آن کمک فراوانی کرده است .

بازی Bruce Lee Dragon Run که توسط همین کمپانی کچاپ طراحی و توسعه داده شده است درباره ی استاد رزمی و همچنین بازیگر و هنرمند بزرگ یعنی بروسلی می باشد . داستان این بازی به این شکل می باشد که شما در نقش بروسلی قرار می گیرد و باید او را به طرفین هدایت کنید تا از حملاتی که به شما می شود جان سالم به در ببرید . جالب است بدانید که کمپانی کچاپ در این بازی تنها با طراحی حرکات مبارزه ای ساده مانند ضربه ی دو گانه بر روی نمایشگر توانسته است بازی هیجان انگیز و چالشی را طراحی کند . کمپانی کچاپ در طراحی و توسعه ی بازی Bruce Lee Dragon Run سوپرایزهایی را نیز برای شما دارد به گونه ای که می توانید در طول بازی از شخصیت بروسلی به اژدها تبدیل شوید که این حرکت بازی را بیش از پیش هیجان انگیز می کند . در حال حاضر بازی Bruce Lee Dragon Run تنها برای موبایل های هوشمند با سیستم عامل اندروید طراحی شده است و به صورت رایگان در دسترس می باشد .

بازی Cat’s Day Out : Runaway Kitty

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

این بار استودیوی JetSynthesys  دست به طراحی و توسعه ی یک بازی موبایلی خیلی جالب زده است ، استودیوی JetSynthesys  بازی Cat’s Day Out : Runaway Kitty را طراحی و منتشر کرده است و همانطور که از نام این بازی می توانید متوجه شوید داستان این بازی ، داستان گربه ای است که علاقه دارد دائما از دست صاحبش در جاهای مختلف پنهان شود تا صاحبش او را پیدا کند . یکی از ویژگی هایی که شاید در این بازی برای گیمر جالب به نظر بیاید تغییر رنگ گربه از سیاه به سفید و برعکس می باشد . نام گربه ی این بازی پیکسپی است که شما به عنوان صاحب آن باید با انجام دادن یکسری فعالیت ها جایی که پیکسپی پنهان شده است را پیدا کنید . البته برای پیدا کردن و گیر انداختن پیکسپی می توانید کلک هایی هم بزنید برای مثال می دانید که گربه های از شیر خوششان می آید از این رو برای اینکه پیکسپی را گول بزنید و کاری کنید که برای خوردن شیر به آشپزخانه بیاید و در آن جا آن را گیر بیاندازید می توانید با لمس شیر آن را کج کنید و بر روی گربه کلیک کنید . استودیوی JetSynthesys  برای اینکه این بازی برای کاربران و یا گیمرها کمی جالب به نظر برسد محدودیتی را قرار داده است که گیمر تنها برای تعداد دفعات مشخصی این امکان را داشته باشد تا صفحه نمایش گوشی را لمس کند و وقتی تعداد دفعات لمس نمایشگر به پایان رسید گیمر مجبور می شود تا برای داشتن چنین آپشنی پول پرداخت کند . با تمامی این ها می توان گفت که بازی Cat’s Day Out : Runaway Kitty یک بازی ساده و جالب است که برای گیمر های حرفه ای مناسب نمی باشد و تنها برای سرگرمی کودکان مناسب است به هر حال این بازی به صورت رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای تنها برای موبایل های اندرویدی منتشر شده است .

بازی CrossFire: Legends

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

یکی دیگر از کمپانی ها و شرکت های طراحی کننده ی بازی های موبایلی که قصد داریم به آن اشاره کنیم کمپانی تنسنت می باشد ، این کمپانی مشهور با خریداری استودیو های کوچک ساخت بازی توانسته است نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و یکی از شرکت های تاثیر گذار بر صنعت گیم به حساب بیاید . این کمپانی به تازگی بازی CrossFire: Legends را طراحی و منتشر کرده است . بازی CrossFire: Legends از زمانی که منتشر شده است توانسته است در میان کاربران خودی نشان دهد اما دلیل آن چیست ؟ کمپانی تنسنت با به کار بردن جلوه های گرافیکی فوق العاده در این بازی توانسته کاری کند که این بازی در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جذب کند .

جالب است بدانید که گیم پلی این بازی برخلاف گیم پلی سایر بازی های به دو بخش تقسیم می شود و همین است که این بازی را به یک بازی جالب و هیجان انگیز تبدیل کرده است . بخش اول بازی CrossFire: Legends دارای حالت بتل رویال می باشد و بخش دوم گیم پلی این بازی نیز دارای حالت PvP می باشد . بازی CrossFire: Legends هنوز هم برای اینکه دارای جذابیت بیشتری باشد به زمان نیاز دارد اما باز هم می توان گفت که این بازی ، یک بازی جذاب می باشد . در حال حاضر این بازی فقط برای موبایل های اندرویدی طراحی و منتشر شده است که می توانید آن را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید .

بازی Death Coming

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

می توان گفت که بازی Death Coming جذاب ترین بازی این لیست می باشد البته کمی هم ترسناک است اما دارای داستان جالبی می باشد ، داستان این بازی به این شکل می باشد که مردی جوان می میرد و فرشته ی مرگ او تصمیم می گیرد روح این جوان را به عنوان دستیار خود همه جا با خود داشته باشد ، از این رو شما در این بازی در نقش دستیار فرشته ی مرگ قرار دارید و کاری که باید بکنید این است که جان تمامی مردم شهر را بگیرید و روح آن ها را جمع آوری کنید . ویژگی که این بازی را کمی ترسناک و البته هیجان انگیز و جالب می کند این است که شما باید برای کشتن هر یک از افراد شهر استراتژی داشته باشید و خلاقیت به خرج دهید علاوه بر این در کشتن هر یک از شهروندان این شهر تنوع زیادی وجود دارد . برای نمونه اگر ببینید که شهروندی در حال نصب پنجره ای است و یا در ارتفاع بالایی مشغول به کار است می توانید سیگنالی به آسمان بفرستید و یک بیگانه را به زمین بفرستید تا او را بترساند و باعث مرگ او شود ، این راه برای کشتن یک شهروند راهی است که اصلا به ذهن گیمر خطور هم نخواهد کرد به همین دلیل گفتیم که تنوع کشتن شهروندان خیلی زیاد است.

از آن جایی که بازی Death Coming دارای چنین راهکار های عجیب و جالبی می باشد خیلی خاص و منحصر به فرد است . یکی از معایب این بازی این است که تنها مرحله ی ابتدایی آن رایگان می باشد و برای ادامه ی بازی باید پرداخت درون برنامه ای داشته باشید درواقع می توان گفت که مرحله ی اول این بازی توجه شما را آنچنان به خود جلب می کند که برای ادامه دادن آن ترقیب شوید تا هزینه ای را پرداخت کنید . این بازی تنها برای موبایل های اندرویدی طراحی و منتشر شده است درنتیجه اگر تلفن همراه شما اندرویدی است می توانید این بازی را به صورت رایگان دانلود و نصب کنید و برای ادامه دادن مراحل بعدی آن هزینه ای را پرداخت کنید .

بازی Eden Obscura

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

تمامی طراحان و توسعه دهندگان بازی ها چه بازی های ویدئویی و چه بازی های موبایلی با این مسئله به خوبی آشنایی دارند که موسیقی و صداگذاری صحیح در بازی تا چه حد می تواند باعث جذابیت آن بازی شود ، از این رو امروزه اکثر استودیو های توسعه دهنده ی بازی ها این نکته را به خوبی در کارهای خود رعایت می کنند . سازندگان و توسعه دهندگان بازی Eden Obscura نیز از ترکیب موسیقی ، صداگذاری و موسیقی به خوبی در این بازی استفاده کرده اند و آن را به اثری جاودانه تبدیل کرده اند . یکی از ویژگی های جالب و بی نظیر این بازی استفاده از دوربین در پس زمینه ی آن می باشد به گونه ای که هنگام تجربه ی بازی دوربین شما مشغول ضبط می باشد .

این بازی دارای یک شخصیت اصلی می باشد که Grimps نام دارد ، درواقع داستان این بازی به این شکل که شما در نقش Grimps قرار می گیرید که یک شخصیت نورانی می باشد و باید با اتصال به گیاهان و کشیدن انگشت بر روی نمایشگر او را به اطراف ببرید . شاید فکر کنید که این بازی ، بازی جذابی نیست ، توجه داشته باشید که هدف اصلی از طراحی این بازی تجربه ی بصری آرامش بخش می باشد . این بازی برای موبایل های اندرویدی طراحی و منتشر شده است و به صورت رایگان در دسترس می باشد .

بازی Jurassic Hopper 2

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

داستان بازی Jurassic Hopper 2 یک داستان خیلی مهیج و جذاب است به گونه ای که دایناسورها در دنیا پخش شده اند و شما به عنوان نقش اصلی در این بازی باید با آن ها مبارزه کنید و برای زنده ماندن تمامی تلاش خود را بکنید . یکی از ویژگی های بازی Jurassic Hopper 2 این است که با لمس صفحه نمایش گوشی خود می توانید شخصیت اصلی بازی را در چهار جهت هدایت کنید ، شاید فکر کنید که این بازی خیلی پیچیده است چرا که شما باید تنهایی با دایناسورها مبارزه کنید ، اما نگران نباشید چرا که شما دارای یک کلت هستید که می توانید با استفاده از آن تمامی دایناسورها را از پای دربیاورید . یکی دیگر از ویژگی های جالب بازی Jurassic Hopper 2 این است که شما هر مرحله که بالاتر می روید محیط بازی تغییر می کند برای نمونه شاهد محیط های بارانی ، کویری ، سرسبز ، سرشار از مذاب و … خواهید بود . این بازی نیز برای موبایل های اندرویدی طراحی و منتشر شده است و به صورت رایگان قابل دانلود و نصب می باشد .

بازی Might & Magic: Elemental Guardians

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

کمپانی یوبیسافت بازی موبایلی خود را به تازگی منتشر کرده است که نام این بازی موبایلی بازی Might & Magic: Elemental Guardians می باشد . داستان این بازی در دنیای Might and Magic جریان دارد به گونه ای که در این بازی با قهرمانان و مبارزان با تجربه و خبره رو به رو می شوید و آن ها را تا انتهای بازی به خوبی همراهی می کنند . یکی از ویژگی های بی نظیری که این بازی را جذاب و هیجان انگیز تر کرده است این است که شما می توانید در چارچوب بازی قهرمانان و مبارزانی که شما را همراهی می کنند را ارتقا دهید جالب تر از همه این است که وقتی قهرمانان و مبارزان را در این بازی ارتقا می دهید ظاهر آن ها تغییر می کند . در نتیجه با چنین امکاناتی که در این بازی در زمینه ی ارتقای قهرمانان و مبارزان همراه شما وجود دارد شما به راحتی می توانید همراهان خود را هملنطور که دوست دارید بسازید .

علاوه بر این می توانید موجوداتی که در بازی هستند را پیدا کنید آن ها را ارتقا دهید و آن ها را نیز با خود همراهی کنید تا ادامه ی بازی را خیلی راحت تر پشت سر بگذارید و برنده ی این بازی شوید . از آن جایی که کمپانی یوبیسافت یک کمپانی خیلی فوق العاده محبوب و مشهور در زمینه ی طراحی و توسعه ی بازی های موبایلی می باشد تمامی گیمرها و کاربران با شنیدن نام این کمپانی به عنوان کمپانی سازنده ی بازی Might & Magic: Elemental Guardians شگفت زده شدند از این رو انتظار فراوانی از این بازی داشتند ، این بازی نیز با طراحی استراتژیک خود توانسته است تمامی انتظارات گیمر ها و کاربران خود را برآورده کند . خبر خوب این است که این بازی هم برای موبایل های اندرویدی و هم برای موبایل های آی او اسی طراحی و منتشر شده است و در حال حاضر به صورت رایگان در دسترس می باشد به گونه ای که شما می توانید با دانلود و نصب آن به صورت رایگان از آن استفاده کنید و لذت ببرید .

بازی Push Sushi

آشنایی با جدید ترین و بهترین بازی های رایگان اندروید و iOS

بازی Push Sushi برای تمامی گیمر ها و علاقه مندانی طراحی و توسعه پیدا کرده است که علاقه مند به دنیای بازی های پازل می باشند چرا که داستان این بازی به این شکل می باشد که شما باید سوشی های را جا به جا کنید تا شرایط خروج یکی از سوشی ها فراهم شود . از این رو می توان گفت که این بازی یک بازی فکری و معمایی می باشد چرا که باید با برنامه ی استراتژیک سوشی ها را جا به جا کنید و راه را برای خروج یکی از سوشی ها فراهم کنید . طراحان این بازی برای جذاب بودن این بازی محدودیت هایی را برای گیمر در نظر گرفته اند به گونه ای که تعداد دفعات جا به جا کردن سوشی ها محدود می باشد از این رو با توجه به تعداد دفعات محدودی که دارید باید توجه داشته باشید که چه سوشی را جا به جا کنید . این بازی نیز مانند بازی قبلی هم برای موبایل های اندرویدی و هم آی او اسی به صورت رایگان در دسترس می باشد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا