آموزش بازی

کرک FIFA 23 دیگر نیازی نیست؛ رایگان بازی کنید

کرک FIFA 23 دیگر نیازی نیست و می توانید بازی را رایگان بازی کنید.

کرک FIFA 23 دیگر نیازی نیست؛ رایگان بازی کنید. می پرسید چطور؟ ادامه متن را بخوانید.

شما رو نمی دانیم اما حداقل از نظر ما برای نسل جدید بازی های ویدئویی هیچ رقیبی را نمی توان برای فیفا متصور شد. برای نسل قبل اما قضیه این گونه نبود. کونامی با PES در حال اوج گرفتن بود و EA هم لغزش هایی را با بازی های خودش داشت. اما به یکباره در آغاز نسل نهم کنسول های گیمینگ ورق برگشت. کونامی با فاجعه Efootball برای همیشه یکی از محبوب ترین فرانچایزهای گیمینگ را به نابودی کشاند. عرضه بازی به صورت رایگان اما ناقص در کنار افت واضح گرافیکی بازی و گیم پلی بسیار ضعیف و دور از واقعیت باعث شد فیفا بیشتر از قبل اوج بگیرد. گرچه خود EA با FIFA 23 نتوانست به آن چیزی که می خواست حداقل در بین منتقدین بازی های ویدئویی برسد اما کاستی های رقیب، باعث شد عیب های آنان هم پوشانده شود.

با این حال یک چیزی این وسط باعث شد جمعیت قابل توجهی از گیمرها از تجربه FIFA 23 دریغ شوند. نه فقط فیفا 23، بلکه فیفا 22، فیفا 21 و فیفا 20 هم این چنین بودند. همانطور که می دانید این بازی از قفل بسیار مهجز و جان سخت دنوو بهره می برد که حداقل به گواه بسیاری از کارشناسان شکستن آن کار هر کسی. امپرس هم به عنوان کرک کننده چندان رغبتی به شکستن قفل این بازی نشان داد. در چنین شرایطی بازار اکانت های اشتراکی روی بورس افتاد. اکانت هایی که سر و تهشان معلوم نیست و بعضاً تجربه هایی که ارائه می دهند، نیازمند یک فعالسازی پردردسر دارد. آن هم در شرایطی که خود این اکانت ها حتی به صورت اشتراکی هم قیمت کمی ندارند. به خاطر همین قضیه خیلی ها قید تجربه این بازی را برای همیشه زدند. اما در این مطلب قصد داریم یک روش سریع، آسان و بدون حتی خرج کردن یک ریال به شما آموزش بدهیم که راحت بتوانید جدیدترین بازی فیفا را هم تجربه کنید. شاید باورتان نشود اما با این روش حتی می توانید FC 24 را هم تجربه کنید. برای آموزش این روش با وب سایت عصر بازی همراه باشید.

کرک FIFA 23 دیگر نیازی نیست؛ رایگان بازی کنید

نکته: وب سایت عصر بازی در قبال معرفی این برنامه هیچ گونه مسئولیتی را برعهده نخواهد داشت. پلتفرم جی باز طبق گفته سازندگان دارای نماد تجارت الكترونیكی است و توسط بنیاد ملی بازی های رایانه ای هم تایید شده. با این حال، تمامی عواقب بر عهده خود مخاطب خواهد بود.

بگذارید همین اول متن یک خبر خوب دیگر را هم به شما بدهیم. شما علاوه بر تجربه FIFA 23 می توانید بسیاری از بازی های کرک نشده دیگر مثل Dead Space Remake و حتی سایر نسخه های FIFA را هم تجربه کنید. علاوه بر این، بازی های کرک شده دیگر هم بر روی این پلتفرم در دسترس هستند. حتی به زودی قرار است مادهای مهم بازی ها و زیرنویس ها نیز به صورت گسترده در دسترس قرار بگیرند تا شاهد یکی از بزرگترین پلتفرم ها و لانچرهای گیمینگ ایران باشیم. چه بسا این روشی که سازندگان جی باز ارائه می دهند، برای بسیاری از کشورهای اروپایی و غربی دور از دسترس باشد. راستش را بخواهید ما هم نمی دانیم که چگونه یک بازی کرک شده به این راحتی بر روی این پلتفرم اجرا می شود.

برای اجرای بازی FIFA 23 کافیست پلتفرم جی باز را از طریق سایت آن ها دانلود کنید. آموزش قدم به قدم آن در سایت نوشته شده است اما در ادامه ما چند نکته را برای اجرای بهتر به شما می گوییم. نخست آن که شما نیاز به ثبت نام حساب کاربری دارید که برای تایید کردنش شماره تلفن و پیامک تایید کد لازم خواهد بود. بعد از ساخت اکانت می توانید به راحتی در منوی بازی ها، عنوان مورد نظرتان را انتخاب کنید.

در اینجا می توان یک نقد و ایراد به این برنامه گرفت و آن هم این است که سرعت آن در مقایسه با سایر پلتفرم ها و لانچرهای جهانی، بسیار کم است. این مورد در حالی است که پلتفرم تمام سرورهایش در ایران است و محدودیت اینترنتی هم ندارد. با این حال برای این که سرعت بهتری را تجربه کنید پیشنهاد ما این است که از بسته های اینترنت شبانه خطوط تلفن همراه استفاده کنید. در اینجا باید به صورت آنلاین بازی را دانلود کنید. ظاهراً می شود بصورت دستی هم بازی را از طریق سایت های دیگر دانلود کنید و مثل استیم به خود نرم افزار معرفی کنید. اما اگر نظر ما را بخواهید از همان لانچر مستقیماً بازی را دانلود کنید که بعدها مشکلات اجرایی گریبان گیر شما نشود.

کرک FIFA 23 دیگر نیازی نیست؛ رایگان بازی کنید

نرم افزار فعلا تمامی بازی ها را به صورت رایگان در دسترس قرار داده است. اما ممکن است در آینده نزدیک به صورت اشتراک های مرسوم هزینه هایی از گیمرها گرفته شود. اما تا زمانی که رایگان بوده و به قولی تنور داغ است، نان را بچسبانید و بازی های مدنظرتان را تجربه کنید.

بعد از دانلود کامل بازی، باید یک مدت چند دقیقه ای را صبر کنید که سرورهای بازی، بتوانند محصول شما را اجرا کنند. در اینجا یک نکته مهم وجود دارد و آن هم این است که برای تجربه های بعدی تان نیازی به اینترنت نخواهید داشت. فقط برای بار اول و فعالسازی بازی یک اینترنت لازم است که می توانید به راحتی برای تجربه های بعدی به صورت آفلاین بازی را تجربه کنید.

یک بحثی که این روزها در فضای مجازی بسیار داغ شده است، پرسش هایی درباره امنیت این نرم افزار است. همانطور که گفتیم عصربازی هیچ مسئولیتی را در قبال معرفی هیچ نرم افزاری برعهده نمی گیرد، اما با این حال نماد تجارت الکترونیکی و بنیاد ملی بازی های رایانه ای خود نیز گواهی بر سلامت این نرم افزار می تواند باشد.

در انتها باید به این مورد هم اشاره کرد که تجربه ما از بازی های FIFA 23 و ریمیک Dead Space به صورت کاملاً روان و بدون نقص بود. این در حالی است که لانچر و پلتفرم های مختلف، مشکلات عدیده ای نظیر کرش کردن و لگ های بسیار زیاد دارد. با این حال نکته مثبت کار اینجاست که جمعی از جوانان ایرانی حتی بدون اخذ وجهی فعلاً برای جذب رضایت مخاطب در حال تلاش برای ارائه بهترین ها هستند. باید صبر کرد و دید که آینده این پلتفرم به چه صورت خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا