ارتباط با ما

تصاویر جدیدی از گلکسی جی 2 پرو منتشر شد

سامسونگ قصد دارد تا پایان سال 2017 از گوشی میان رده جدید خود با نام گلکسی جی 2 پرو رونمایی کند. امروز تصاویر جدیدی از رندرهای این گوشی به بیرون درز کرد که ظاهر گوشی جدید سامسونگ را نمایش می‌دهند. در ادامه تصاویر منتشر شده از گلکسی جی 2 پرو را مشاهده نمایید:

گلکسی جی 2 پرو

گلکسی جی 2 پرو

همانطور که مشاهده کردید گلکسی جی 2 پرو هم ظاهری شبیه به نسل‌های قبلی خود و دیگر گوشی‌‎های سری جی سامسونگ دارد و خبری از طراحی‌ جدید دی آن نیست. در قاب جلویی صفحه نمایش ، حسگر اثرانگشت داخل دکمه هوم، دوربین سلفی و فلش LED قرار دارند، در قاب پشتی نیز دوربین اصلی گوشی همراه با فلش LED به چشم می‌خورند.

در مورد مشخصات این گوشی هنوز خبر دقیقی در دسترس نیست، ولی در شایعات به برخی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی اشاره شده که از آن جمله می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 430 و صفحه نمایش 5 اینچی اشاره کرد.

مشخصات احتمالی گلکسی جی 2 پرو را در جدول زیر مشاهده نمایید:
صفحه نمایش5 اینچ با رزولوشن HD
پردازندهاسنپدراگون 430 چهار هسته‌ای
رم2 گیگابایت
حافظه داخلی16 گیگابایت
سیستم عاملاندروید 7

میان رده جدید سامسونگ احتمالا در هفته‌های آینده معرفی خواهد شد. قیمت احتمالی این گوشی 150 دلار عنوان شده که با توجه به مشخصات سخت افزاری قیمت نسبتا بالایی به حساب می‌آید، چرا که دیگر رقبا به خصوص گوشی‌های کمپانی‌های چینی در این رنج قیمتی از سخت افزار قدرتمندتری بهره می‌برند.

منبع : gizbot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا