ارتباط با ما

Animal Crossing: Pocket Camp، به طور تقریبی 15 میلیون بار دانلود شده است

Nintendo که قبلا “Super Mario Run و Fire Heroes Heroes” را منتشر کرده بود، انتظار میرفت که سومین عنوان موبایلی شرکت را، Animal Crossing: Pocket Camp بگذارد. بازی تقریبا یک هفته است که منتشر شده، به نظر می رسد Pocket Camp با حدود 15 میلیون دانلود در سراسر جهان فروش خوبی را آغاز کرده باشد.

در مقایسه  Super Mario Run وFire Emblem Heroes بر اساس داده های SensorTower’s در طول شش روز اولی که موجود شدند به ترتیب 32 و 7 میلیون بار دانلود شدند. منطقی است که ببینیم، چگونه ماریو در سراسر جهان بیشتر قابل تشخیص است ، در حالی که Animal Crossing و Fire Emblem در مقایسه ویژگی های مناسب بیشتری دارند.

سپس دوباره می توانیم شماره های دانلود را بررسی کنیم و تعجب کنیم که هر بازی چند نفر بازیکنان به طور همزمان دارد. در حالی که SensorTower این ارقام را نداشت، برآوردهای اولیه ای در مورد شاخص دیگری از موفقیت برنامه وجود داشت: درآمد. از آنجا که Pocket Camp  دانلود رایگان دارد، به معنی  کسب درآمد است و بخشی از موفقیت پایدار آن، بستگی به خرید درون برنامه ای دارد.

در این راستا، سخت است که بگوییم Pocket Camp چقدر پول برای Nintendo به ارمغان اورده، زیرا بازی در حال حاضر در لیست بزرگ برترین های Play Store در جایگاه 62 قرار گرفته است. زیاد جای تعجب ندارد که ببینید چگونه لیست برنامه ها در فروشگاه Play Store ادامه می یابد، اما تا زمانی که شماره های سخت خود را از Nintendo دریافت نکنیم، نمی توانیم بگوییم که آیا Pocket Camp موفقیت مالی برای شرکت است یا خیر .

با این حال، چیزی که می توان گفت این است که حداقل بیش از چند نفر از بازی به اندازه کافی هیجان زده شده اند تا آن را دانلود کنند.  به چگونگی اجرای Pocket Camp برای Nintendo نگاه دقیق تری می اندازیم تا ببینیم خوب (یا بد) عمل کرده است، اما در عین حال، در قسمت نظرات به ما بگویید که ایده ی شما در این باره چیست و آیا بازی را روی گوشی خود نصب میکنید یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا