ارتباط با ما

15 نمايش برتر نمايشگا E3 سال 2016

در نمايشگاه E3 شاهد نمايش بازي هاي مختلفي بوديم، اعم از God of War و يا حتي Dead Rising 4 , اما چيزي که ما قصد صحبت درباره آن را داريم، اين است که کدام نمايش ها جزو بهترين ها بوده اند. عصر بازي 15 بازي که نمايش هاي بسيار قدرتمندي را داشتند براي شما جمع آوري کرده است. با ما همراه باشيد.

prey-reboot-trailer-breakdown-good-morning-morgan-1014957

Prey Reboot

بازي Prey در حال گرفتن يک ريبوت از بتسدا ميباشد. خبري که بهتر از هيچي بوده و همانيست که طرفداران ميخواهند. البته بتسدا سورپرايز هاي ديگري مانند Fallout VR نيز بود ولي ميتوان گفت Prey Reboot بهترين سورپرايز کنفرانس بتسدا حساب ميشد.

maxresdefault

Quake Champions

اولين بازي ، بازي Quake Champions است. يک بازي Heroic که با تعداد انگشت شمار قهرمان همراه است. با اينکه اطلاعات زيادي از بازي داده نشد، ما فقط ميدانيم که هر کدام از شخصيت ها با قابليت هاي مخصوص خود داراي Backstory نيز بوده اند. بايد منتظر گيمپلي بازي و همينطور عرضه بازي ماند،تا ببينيم بقيه اطلاعات چطور خواهند بود.

XSDvWIe-728x409

Dead Rising 4

سومين بازي، يکي از بهترين بازي هاي سبک زامبي مي باشد. بازي که اعلام شد که يک انحصاري زماني براي Xbox One و PC ميباشد و براي PS4 نيز منتشر خواهد شد. مطمئنا در بين سبک هاي زامبي،Dead Rising 4 يکي از برترين هاست. با نمايش جالب E3 نيز ديديم که با همان سبک تيراندازي، بازي باز هم آمده است که ما را وارد جو خود کند!

maxresdefault (1)

Forza Horizon 3

چندوقتي است که ديگر سوني با MotoStorm کاري ندارد، و مايکروسافت دست به کار شده است و در حال عرضه Forza با اين شرکت است.بعد از ضعيف شدن Need For Speed مطمئنا بهترين بازي سبک Racing بازي Forza ميباشد. اگر شما طرفدار سبک Raicing و همينطور طرفدار بازي Forza هستيد، بهترين وقت براي پيش خريد اين بازي ميباشد!

steamworkshop_webupload_previewfile_396648419_preview-728x409

State of Decay 2

بازي State Of Decay يکي از بهترين بازي هاي ديگر سبک زامبي و Horror حساب ميشود.بازي با شما کاري ميکند که تنها دغدغه ي شما زنده ماندن باشد، اينکه بتوانيد لااغر داستان بازي را ادامه دهيد. اين بازي داراي يک Co-Op چهار نفره نيز خواهد بود،ولي آنلاين نخواهد داشت!

steep-internet-connection-4-player-co-op-e3-604x389.jpg.optimal

Steep

مانند Forza و سوني، از زماني که EA ديگر کاري با شرکت SSX تمام شد، شرکت يوبيسافت کار خود را اين شرکت شروع کرد و در پايان کنفرانس خود از بازي جديد SnowBoardخود رونمايي کرد. اين بازي يک بازي Open World خواهد بود و شما در آن ميتوانيد سقوط آزاد داشته باشيد،يا اينکه به هرجايي که دوست داريد برويد. فعلا درباره نقشه و کوهنوردي صحبتي نشده است و بايد منتظر اطلاعات ديگر از طرف يوبيسافت باشيم.

aljc4wz4q2mobqor6moo

Star Trek: Bridge Crew

مطمئنا تا اينجا، جاي يک بازي VR احساس ميشود. يکي از بهترين بازي هاي VR که نمايش جذابي داشت بازي جديد Star Trek بود. در اين بازي شما ميتوانيد فرمانده باشيد و يا با دوستانتان بازي کنيد و خودتان فرمانده را انتخاب کنيد. ميتوانيد دستتان را روي دکمه بزنيد و تيراندازي کنيد و دسته را به جلو تکان دهيد تا سريعتر حرکت کنيد! مطمئنا، اين بازي يکي از برترين بازي هاي VR نيز حساب ميشود.

maxresdefault (2)

Grow Home

ناشر اين بازي يوبيسافت خواهد بود و همينطور اين بازي يک بازي دنباله دار ميباشد. در واقع داستان خاصي براي اين بازي وجود ندارد،شما در يک دنياي بزرگيد و هرکاري که بخواهيد ميتوانيد انجام دهيد! ميتوانيد پرواز کنيد و بپريد و يا هرکار ديگري که دوست داريد انجام دهيد!

maxresdefault (3)

Observer

بازي هاي زيادي در سبک Horror يا ترسناک وجود دارند. حال بازي جديدي که قرار است توسط CyberPunk ساخته شود،Observer نام دارد. بازي هاي زيادي در سبک Horror در کارنامه CyberPunkوجود ندارد و شايد تعداد کمي از آن ها را ببينيد! در تريلر شما با يک پليس ديدار داشتيد و ميدانستيد ذهن مردم را بخوانيد و يا به خاطره آنها نگاه کنيد.

bvnc

God Of War

پس از مدت ها، بالاخره تريلري نمايش يافت و ما مرد پيري را همراه با بچه اي ديديم، و بله آن بازي God Of War بود و ما در نقش کريتوس قرار داشتيم! هنوز درباره اينکه آن بچه کيست، و يا اينکه از چه کسي به دنيا آمده است معلوم نيست. همچنين ما نميدانيم که کريتوس چگونه از مرگ بازگشته است. جنگ ها واقعا معرکه بودند و همينطور تعداد هيولاها و جانوران نشان ميداد قرار است در بازي با جانوران و هيولا هاي زيادي روبرو شويم!

vhsj

Death Stranding

کنفرانس سوني بود که بالاخره آقاي کوجيما آمد و از تريلر بازي جديدش رونمايي شد. اولين چيزي که ما را به بازي جذب کرد، حضور Norman Reedusيعني بازيگر معروف سريال Walking Dead بود. فعلا اطلاعاتي جز تريلر بازي منتشر نشده است، ولي احتمالا يک بازي سبک  Horror خواهد بود، کسي چه ميداند؟

hvjf

Resident Evil 7

بازي بعدي، بازي RE7 است، بازيي که ما براي اولين بار در سري ديد اول شخص را تجربه خواهيم کرد. گرافيک بازي در تريلر تحسين کننده بود و ميتوان گفت مردم زيادي بعد از ديدن تريلر هايپ شده اند. دموي بازي هم اکنون قابل دسترس است، قابل توجه شما باشد که شخصيت دموي بازي با شخصيت اصلي بازي فرق ميکنند!

3079097-daysgone

Days Gone

اين روز ها تعداد بازي هاي سبک Horror در حال افزايش است و ميتوان گفت شايد مردم کمتر هيجان زده شوند. بازي Days Gone يکي از بازي هايي بود که شبيه به The Last Of Us بود. بعد از نمايش تريلر، ما شاهد گيمپلي بازي نيز بوديم که شخصيت اصلي بازي با دوستش در حال مبارزه با زامبي ها بودند که شما ميتوانستيد او را نجات دهيد، و يا او را ترک کنيد که در گيمپلي، شخص او را ترک کرد.

vhcdj

Insomniac’s Spider Man

بازي بعدي، بازي جديد مرد عنکبوتي است. بازي ديگري که ما هيچ اطلاعاتي از آن نداريم. تنها چيزي که ميدانيم، اين است که رئيس استديو بازي هاي مارول يعني Jay Ong گفت که اين بازي يک شروع براي بازي هاي آينده مارول است. وقتي که ميبينيد Insomniac در حال ساخت اين بازي ميباشد، مطمئنا با خود ميگوييد که خوب هم از آب درميايد!

maxresdefault (4)

Oxygen Not Included

بازي Oxygen Not Included توسط Colony Simulation Game در حال کار است. ميتوان گفت براي آشنايي با اين بازي يک Fallout Shelter را مجسم کنيد و بعد آن را با تم بيمارستان مخلوط کنيد و Oxygen Not Included به وجود مي آيد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا