اخبار کنسول

کنسول جدید نینتندو به زودی معرفی می شود

کنسول جدید نینتندو در گیمزکام معرفی می شود

کنسول جدید نینتندو قرار است همه را شوکه کند. شاید بعد از شکست WiiU کمتر کسی فکرش را می کرد که این شرکت بتواند با عرضه نینتندو سویچ به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کنسول های موجود در بازار مبدل شود. آن ها حتی توانستند در بسیاری از برهه های زمانی بر رقبای خود در مایکروسافت و سونی چیره شوند. خیلی ها اعتقاد دارند که نینتندو بر خلاف رقبایش همیشه سعی دارد روح صنعت گیم را با خلاقیت هایش زنده نگه دارد و چندان توجهی هم در این بین به گرافیک های واقع گرایانه و داستان پردازی سینماتیک نمی کند. آن ها در حال حاضر پرسابقه ترین برند سازنده کنسول محسوب می شوند و طبیعتاً بیشترین نگاه ها به سمت آن هاست. خصوصاً این که کنسول نسل جدید آن ها قرار است به زودی معرفی شود. البته همه می دانیم که آن ها عادت دارند نسبت به نسل جدید سونی و مایکروسافت چند سالی زودتر کارشان را آغاز کنند.

بنابراعلام منبع داخلی Startmenu که با چندین استودیو و دارندگان این پلتفرم در سراسر جهان در ارتباط است، نینتندو قصد دارد که در Gamescom سال جاری میلادی، از کنسول جدید خود رونمایی کند

همچنین منبع این رسانه، صحبت های رسانه VGC در باب این کنسول را تایید و ادامه داد که چند استودیوی نزدیک به نینتندو نیز DevKit این کنسول را دریافت کرده تا با سخت افزار جدید آشنا شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا