اخبار بازی هااخبار

تصاویر جدید Assassin’s Creed Mirage منتشر شد

تصاویر جدید Assassin's Creed Mirage فوق العاده است

تصاویر جدید Assassin’s Creed Mirage قرار است بعد از مدت ها این فرانچایز را به ریشه های خود بازگرداند. همانطور که می دانید یوبیسافت در سه نسخه پیشین این سری سبک بازی خود را به سمت اکشن نقش آفرینی با المان های فانتزی وار میل داد. چنین تصمیمی برای کسانی که با جنبه های واقع گرایانه نسخه های ابتدایی و کلاسیک این سری خو گرفته بودند چندان جذاب نبود. رفته رفته این انتقادات شدیدتر شد تا در نهایت یوبیسافت تصمیم گرفت حداقل برای مدتی از مواضع خود عقب نشینی کند و یک نسخه بر مبنای بازی های کلاسیک این سری بسازد.

Assassin’s Creed Mirage دقیقاً ما را یاد نسخه های اول و دوم این سری می اندازد. با این تفاوت که بازی در بغداد روایت خواهد شد. شما در قالب قهرمانی به اسم اساسین درگیر ماجراجویی های کلاسیک همیشگی خواهید شد. خبر خوب این است که گیم پلی بازی هم تا حد زیادی به گذشته های این سری بازگذشته است. یعنی به جای قابلیت های فانتزی وار این بار المان های مخفیکاری حرف اول را خواهند زد. سازندگان می گویند ویژگی های گیم پلی این بازی تا حد زیادی مدیون نسخه Unity است. بازی که همگی درباره جذابیت های آن آگاهی داریم. به خصوص از منظر پارکور بازی در معماری های بی نظیر فرانسه که این بار در بغداد قرار است دوباره آن ماجراجویی جذاب را تجربه کنیم.

حالا یوبیسافت به رسم همیشه برای آن که هایپ بازی های خود را بالا ببرد، چند تصویر از Assassin’s Creed Mirage منتشر کرده است که دست بر قضا کیفیت گرافیکی خوب سکانس های سینماتیک بازی را به نمایش می گذارد.

تصاویر جدید Assassin's Creed Mirage

تصاویر جدید Assassin's Creed Mirage

تصاویر جدید Assassin's Creed Mirage

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا