اخبار بازی ها

GTA 6 پلیس های متفاوتی خواهد داشت

GTA 6 قرار است پلیس های باهوشی را به جان ما بیاندازد.

GTA 6 پلیس های متفاوتی خواهد داشت. البته این خبر دور از انتظار هم نبود. به هر حال برای فرانچایزی که 10 سال از انتشار آخرین نسخه آن می گذرد، طبیعی است که شاهد یک پیشرفت و تحول اساسی در زمینه پلیس ها باشیم. البته این تغییر و تحولات صرفاً در حد شایعه هستند و با عرضه بازی بیشتر می توان آن ها را بررسی کرد. البته راکستار هم مثل همیشه روزه سکوت را در پیش گرفته است و حالا حالاها قصد معرفی نسخه جدید GTA را ندارد. اما منابع خبری، ویژگی ها و اطلاعات جدیدی از این بازی را افشا کرده اند که در ادامه می بینید.

خب در وهله اول باید گفت که پلیس می تواند وسیله نقلیه شما را تشخیص دهد و به تعقیب ها عمق دهد. این یعنی ممکن است بعد از برطرف شدن تعقیب اولیه، سایر نیروها با دیدن شما در خیابان بتوانند دوباره به جانتان بیافتند. این موضوع تا حد زیادی بازی را با چالش روبرو می کند.

برخلاف همیشه این بار پلیس ها در محل جرم سریع ظاهر نمی شود و برای رسیدن به صحنه جرم کمی وقت لازم است. این مورد برای طبیعی تر شدن بازی اضافه شده است. از طرفی این امکان هم به گیمر داده می شود که با پلیس ها مذاکره کند. خودش را تسلیم کند یا با گرفتن گروگان کار را برای آن ها سخت تر کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا