اخبار کنسول

افزایش 75 درصدی فروش PS5 در بریتانیا

افزایش فروش PS5 در بریتانیا فراتر از انتظار بوده است

افزایش 75 درصدی فروش PS5 در بریتانیا. همانطور که احتمالاً می دانید یکی از تاثیرگذارترین کشورها بر میزان فروش و درآمد صنعت گیم انگلستان و کلاً بریتانیاست. طوری که هر هفته جدول فروش هفتگی این منطقه از دنیا همیشه جز معیارهای بررسی و فروش بازی ها و کنسول های مختلف قلمداد می شود. حالا اما از گوشه و کنار خبر می رسد که سونی توانسته است حسابی با PS5 در بریتانیا غوغا به پا کند. برای اطلاعات بیشتر با وب سایت عصربازی همراه باشید.

معیار این بررسی نسخه استاندارد کنسول PS5 بوده است. پیش از این هم در خبرها گفته بودیم که سونی در جریان هفته گذشته، قیمت کنسول PS5 را در بریتانیا کاهش داده است. این خبر در حالی رقم خورد، که رقیب آن یعنی مایکروسافت تصمیم دارد به زودی قیمت کنسول ایکس باکس را در آمریکا و بریتانیا به خاطر محدودیت های تولید بیشتر از قبل کند. اگر بخواهیم دقیق تر به آمار نگاه کنیم باید گفت که کنسول استاندارد PS5 با افزایش فروش 205% در واحدها و افزایش 162% درآمد، برنده هفته گذشته بود که 73% از فروش کنسول PS5 را به خود اختصاص داد.

راستش را بخواهید حداقل تا اینجای کار تا حد چشمگیری کنسول PS5 در مقایسه با Xbox Series S/X فروش بیشتری را تجربه کرده است و چه بسا از همین حالا بتوانیم آن را برنده اصلی نسل نهم رقابت کنسول های گیمینگ خطاب کنیم. باید صبر کرد و دید که مایکروسافت برای کاهش این فاصله چه برنامه هایی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا