اخبار بازی ها

نقد Starfield توسط یک تستر منتشر شد

نقد Starfield را در عصر بازی بخوانید.

نقد Starfield از همین الان با جنجال های زیادی همراه خواهد بود. نخست این که بازی یکی از لاین آپ های مهم مایکروسافت در سال جاری است. پس از همین الان بسیاری از منتقدان احتمالاً با دیدگاه به مراتب تندتری نسبت به آن برخورد خواهند کرد. چه بخواهیم یا نه، سیستم نقد و بررسی دنیای گیمینگ فعلاً با آثار انحصاری پلتفرم مایکروسافت میانه خوبی ندارد.

چند روزی است که کد بررسی به رسانه ها، تولید کنندگان محتوا و افراد فعال در صنعت گیمینگ ارسال شده است. هرچند که نقد ها و نمرات زودتر از موعد ۱ سپتامبر منتشر نشود اما یکی از این افراد بازخورد اولیه خود را منتشر کرده است.

این فرد که کامینیوتی Valve او را با نام Tyler می‌شناسند این بازخورد اولیه را اینطور توصیف می‌کند که داستان کمپین در ابتدا بسیار آهسته شروع می‌شود و گویی نمی‌خواهد بازیکنان را سردرگم کند و بسیار چیز ها برای ارائه در خود دارد. در ادامه ایشان میگوید اما باز هم شروع عجیب و پچیده است که بیشتر به خاطر حجم زیادی از دیالوگ های در دسترس می‌باشد. به گفته ایشان اما وقتی وارد کمپین اصلی میشوید همه چیز بهتر می‌شود.

همچنین ایشان در ادامه می‌گوید در ۱۵ ساعت اولیه که مشغول به بازی بوده باگ آنچنانی مشاهده نکرده و به عنوان یک بازی از انجین Creation، فوق‌العاده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا