اخبار بازی ها

نسخه جدید Tomb Raider به زودی معرفی می شود

نسخه جدید Tomb Raider در راه است

نسخه جدید Tomb Raider سال هاست که شایعات زیادی را پیرامون خودش دیده است. خیلی ها اعتقاد دارند Square Enix برای مدت زمان طولانی قید ساخت این عنوان را زده است، اما خبری که امروز منتشر شد نشان می دهد که نسخه جدید این بازی به زودی معرفی خواهد شد.

به تازگی، سایت رسمی این عنوان آپدیت شده است و شاهد اضافه شدن بخش خبرنامه هستیم که از بازیکنان می‌خواهد تا برای دریافت اخبار جدید از این سری، ثبت نام کنند

همچنین در خط اول ثبت نام شاهد عبارت Become a Tomb Raider هستیم که تقویت این مورد را بیشتر می‌کند▫️پیش از این لیکر مطرح یعنی Miller، اعلام کرد که این بازی در 2023 معرفی خواهد شد.

البته هنوز مشخص نیست که این بازی به صورت انحصاری عرضه خواهد شد یا خیر، اما با توجه به شناختی که از تیم کریستال داینامیک داریم، آن ها حتی اگر بنا بر عرضه انحصاری باشد، تنها به صورت موقت با آن موافقت خواهند کرد. ناگفته نماند که احتمال تغییر سبک بازی به جهان باز یا Open World هم وجود دارد. به خصوص این که درباره روند خطی نسخه پیشین انتقادات زیادی به سمت سازندگان نشانه گرفته شده بود. احتمالاً ظرف ماه های آینده این معرفی انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا