ارتباط با ما

زمان عرضه Elite: Dangerous برای Xbox اعلام شد

 

[gap height=”20″]

[dropcap]A[/dropcap]

چندی پیش استودیو Frontier، سازنده عنوان Elite: Dangerous تاریخ انتشار نسخه Xbox One بازی را مشخص کرده و زمان خارج شدن Elite: Dangerous از برنامه Xbox Preview PROGRAM را تایین نمود. برای جزئیات بیشتر با عصربازی همراه باشید .

طبق گفته این استودیو، عنوان Elite: Dangerous در تاریخ ۶ اکتبر سال جاری مصادف با ۱۴ مهر ماه برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت منتشر خواهد شد. این عنوان در حال حاضر در برنامه Preview Porgram حضور دارد. برنامه‌ای که مشابه با سیستم Early Access فروشگاه Steam بوده و به بازیکان اجازه تجربه عناوین در حال ساخت را می دهد .
مدیر استودیو Frontier، آقای David Braben این خبر را امروز از طریق شبکه Reddit تایید کرد و همچنین اعلام کرد که هیچ یک از کشتی‌ها و ماژول هایی را که بازیکنان در طول برنامه Preview بدست آورده اند، نمی توان به نسخه نهایی انتقال داد .
البته برای اینکه زحمات این بازیکنان تلف نشود، معادل پولی تمامی این آیتم ها در هنگام عرضه بازی به کوله پشتی شخصیت‌ها اضافه خواهد شد .
همچنین به افرادی که بازی را در طول برنامه Preview پیش‌خرید کرده‌اند، محتوای انحصاری تعلق خواهد گرفت. در حال حاضر آقای Braben اطلاعات بیشتری را راجع به این محتوا منتشر نکرده است .
لازم به ذکر است شما می توانید حساب کاربری خود را از نسخه PC به نسخه Xbox One انتقال دهید .
Elite: Dangerous هم اکنون برای رایانه های شخصی در دسترس می باشد. نسخه Xbox One بازی در تاریخ ۶ اکتبر و نسخه PS4 این عنوان در تاریخ نامعلومی منتشر خواهد شد .
[graphs strips=”true”]
[graph title=”گرافیک بازی” score=”88″]
[graph title=”صدا و موسیقی” score=”78″ color=”#494949″]
[graph title=”گیم پلی بازی” score=”70″ color=”#af188c”]
[graph title=”داستان بازی” score=”80″ color=”#59b509″]
[/graphs]
[/animate]

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا